שיווק ופרסום

נלי תגר הצטלמה לקמפיין המיליונים

רגע לפני שטסה לפסטיבל הסרטים בלונדון, השחקנית נלי תגר הצטלמה למותג הרכב החשמלי הסיני, LEAPMOTOR
מערכת ice | 
נלי תגר (צילום ניר עמוס)
זמן קצר לפני שהשחקנית נלי תגר עלתה על מטוס לפסטיבל הסרטים בלונדון עם הסרט "בוטיק פריז" היא הצטלמה לקמפיין החדש של מותג הרכב החשמלי הסיני LEAPMOTOR לו נבחרה לשמש כפרזנטורית בעלות קמפיין המוערכת בכחמישה מיליון שקלים.
השחקנית הצטלמה לקמפיין שהסלוגן שלו הוא "תתרגלו לקבל יותר" שילווה את פרסומת הבכורה של דגם המיני החשמלי האורבני של המותג – T03. החברה תחל לשווק את הדגם החדש בסוף החודש.

לפני כחודשיים תגר לקחה חלק בקמפיין הטלוויזיוני הראשון של ארגון "לקט ישראל" תחת הסלוגן "לא חראם". תגר (האחיות המוצלחות שלי, אפס ביחסי אנוש) שימשה בעבר כפרזנטורית של קניוני עזריאלי ומוצרי הניקיון ניקול.
כאמור, תגר תשתתף בפסטיבל הסרטים בלונדון עם הסרט "בוטיק פריז" שהינו סרט קומדיה ישראלי-צרפתי בו תגר שיחקה בתפקיד נטע, ישראלית שחולמת להקים מלון במחנה יהודה ביחד עם לואיז, עורכת דין מפריז, ובעקבות ההיכרות ביניהם הוא יוצאת להרפתקה בעקבות משאלה המסתתרת בין אבני הכותל בירושלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה