שיווק ופרסום

נלי תגר מסתערת ומשיקה קמפיין נוסף בעלות 5 מיליון שקלים

נלי תגר נבחרה להוביל את קמפיין הפרסום של מותג הרכב החשמלי הסיני LEAPMOTOR
מערכת ice | 
נלי תגר (צילום רונן פדידה)
השחקנית נלי תגר נבחרה להוביל את קמפיין הפרסום של מותג הרכב החשמלי הסיני LEAPMOTOR, אותו תחל לשווק בסוף החודש היבואנית החדשה בתחום הרכב מטרו מוטור. קמפיין המוערך בעלות של כ-5 מיליון שקלים. "תתרגלו לקבל יותר", זהו הסלוגן שילווה את פרסומת הבכורה של הדגם T03, דגם המיני החשמלי האורבני של המותג בקטגוריה זו.
כחלק מקמפיין הפרסום, נלי תגר תלווה את המהלכים התקשורתיים התואמים את ערכי מותג ותצטלם לקמפיין אשר ישולב בכל מדיות הפרסום, וככזו, היא תהיה שותפה מלאה בפעילות הדיגיטל של המותג.
ליטל צרפתי חזן, סמנכ"לית שיווק מטרו מוטור: "הבחירה בנלי תגר היא טבעית לאור היותה קוצנזוס ודוגמה מצוינת לשילוב בין חיי משפחה אורבניים עם שמירה על הסביבה. בנוסף, נלי מקפידה על שיח שנון, חכם וקליל שכל כך אופייניים לה. בשנה הקרובה היא תעמוד בראש מהלכים פרסומיים נרחבים, שיחשפו את מגוון הדגמים של LEAPMOTOR".
חברת מטרו מוטור הינה יבואנית ומשווקת ותיקה בתחום הדו גלגלי ורכבי תרבות הפנאי בישראל. החברה פועלת משנת 1981. כעת, היא מרחיבה את פעילותה בתחום הרכב הפרטי ותחל לשווק גם רכבים חשמליים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה