שיווק ופרסום

עמותת VEGAN FRIENDLY מציינת 10 שנים להיווסדה

חברת "הלן דורון" הישראלית תעניק חסות ראשית בסך 12,500 שקלים לאירוע של עמותת VEGAN FRIENDLY לרגל עשור להיווסדה
מערכת ice | 
VEGAN FRIENDLY
חברת "הלן דורון" הישראלית, הפועלת ב – 39 מדינות ברחבי העולם בתחום לימודי השפה האנגלית ומתמטיקה לילדים ובני נוער, תעניק חסות ראשית בסך 12,500 ₪ לאירוע של עמותת VEGAN FRIENDLY לרגל עשור להיווסדה. האירוע יערך ב 28 לנובמבר, בחוות רונית, ויכלול כ 600 אורחים, ביניהם: נבחרי ציבור, מובילי דעת קהל, אנשי התעשייה הטבעונית, יזמים, מנכ"לים ומשקיעים, שייהנו מארוחה ערב חגיגית וטבעונית של נבחרת שפים מובילים, בניהם: ננה שרייה – ננצ'קה, מיכל אנסקי, נדיה אליס – שמאיטליה, ניר צוק, שיראל ברגר וטל האוזן. כמו כן יערכו הופעות של הזמר מוש בן ארי והסטנדאפיסט יוחאי ספונדר.
לדברי הלן דורון מייסדת ומנכ"לית הלן דורון: "אנו תומכים בעמותת ויגן פרנדלי מיום היוסדה ומעלים את מודעות נושא שמירה על איכות הסביבה וחמלה כלפי בעלי חיים גם בקרב עובדי החברה בארץ ובעולם. החלטנו השנה להיות שותפים מלאים לאירוע חשוב זה". לדבריה: "המטרה שלנו היא לייצר ערכים ואחריות בקרב מקבלי ההחלטות שתטיב גם עם דור העתיד. אנו בהלן דורון אימצנו כבר לפני עשרות שנים מהלכים בנושא, לדוגמא: בחדר האוכל של החברה מוגש מידי יום מגוון רחב של מאכלים טבעוניים, העובדים מורשים להגיע לעבודה עם חיות המחמד שלהם, אני אישית מגיעה לעבודה בכל יום עם 5 כלבים שאותם אני מגדלת באהבה ובמסירות. החברה לא צורכת מוצרים שנוסו על בעלי חיים".
עוד מסרה דורון: "שיתוף הפעולה של הלן דורון עם עמותת ויגן פרנדלי כוללת גם הטבות לעובדים, הרצאות העשרה בנושאים שונים והנחות במאות בתי עסק ומסעדות ברחבי הארץ בעלות תו VEGAN FRIENDLY באמצעות כרטיס Vegan Active".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה