תקשורת ומדיה

חברת הלימוד הישראלית בשיתוף פעולה עם עמותת "מגדל אור"

"הלן דורון" תעניק כרבע מיליון ערכות לימוד עבור ילדים ברחבי העולם, את הערכות ירכיבו חברי עמותת "מגדל אור" - מותה לקידום עוורים ולקויי ראייה
מערכת ice | 
הלן דורון לימוד אנגלית (צילום יחצ)
חברת הלימוד הישראלית "הלן דורון" הכריזה כי תשתף פעולה עם מרכז "מגדל אור" - מרכז רב שירותי לקידום אנשים עם לקות ראייה או עיוורון בתחום התפקודי, התעסוקתי, החברתי והרגשי. 70 אלף ערכות יחולקו בכל שנה אשר מורכבות על ידי העמותה עבור החברה ועוברות תהליך שלם של קבלת החומרים, תפעול, בקרת איכות וכו'.
ערכות הלימוד של הלן דורון לתלמידים כוללות תיק גב המכיל חוברות הלימוד בשיטת הלן דורון, מחברות, ספרים, דפי הדרכה ועוד. הערכות משמשות את התלמידים, המורים, הזכיינים ומרכזי הלימוד לאורך כל השנה. המרכז הלוגיסטי של הלן דורון נמצא באיזור התעשייה בר-לב, סמוך לכרמיאל.
 
לדברי הלן דורון מייסדת ומנכ"לית חברת הלן דורון: ''כמפעל ישראלי עם אג'נדה חברתית וכחלק מהחזון לתרום לקהילה בארץ, שיתוף הפעולה עם מרכז 'מגדל אור' עובד בצורה נפלאה. כשליש מכל החומרים שנשלחים לרשת הגלובלית שלנו מורכבים במפעל ע"י אנשים בעלי לקויות ראייה ואני מברכת על העשייה המופלאה של העמותה".
גבי כהן, מנהל המפעל: "אנו רואים זכות גדולה להיות חלק ממערך הייצור של חברת הלן דורון. השת"פ עם הלן דורון מספק עבודה, הכנסה וסיפוק רב לעובדים  ומעצים את תחושת הערך העצמי שלהם מתוך גאווה על האחריות המוטלת עליהם אותה הם מבצעים בהצלחה רבה ".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה