שיווק ופרסום

כוכב הרשת בקמפיין חדש ופורץ דרך

כוכב הרשת עדן דניאל גבאי נבחר על ידי רשת ההלבשה התחתונה fix עבור קמפיין חדש בו הוא מדגמן גם כגבר וגם כאישה 

מערכת ice |  1
עדן דניאל גבאי (צילום אינסטגרם)
כוכב הרשת, עדן דניאל גבאי, חובר לרשת ההלבשה התחתונה fix לקמפיין חדש עבור הקולקציה החדשה בהשארת הסדרה "חברים". אבל, נושא הקולקציה הוא ממש לא הדבר היחיד שצריך להתרגש ממנו. גבאי דגמן לקמפיין גם בתור גבר וגם בתור אישה ובכך פרץ גבולות מגדריים.
חברת fix ידועה בשל הקולקציות הצבעוניות והממותגות שלה. בעבר הוציאה פריטים רבים בהשראת הסרט "קלולס", מיקי מאוס, "לילו וסטיץ'", בנות הפאוור פאף ועוד. הקולקציה הכי מרגשת שלה עד כה היא ללא ספק הקולקציה החדשה שמנציחה את הסדרה האגדית "חברים", ששידרה את הפרק את האחרון שלה לפני קרוב ל-20 שנה, אך עדיין נחשבת לפופולרית ביותר גם היום.
הקולקציה החדשה תכיל פריטים מרובים הכוללים אקססוריז כמו כוס קפה עם סמל הסדרה, הלבשה תחתונה לנשים וגברים, פיג'מות ועוד.
 
עדן דניאל גבאי הוא כבר לא כוכב רשת עולה וחקיין מוצלח, אלא הוא בעלים של עמודי רשת פופולריים ביותר, עם מעריצים בעלי שמות מוכרים, ביניהם הזמרת נסרין קדרי שהזמינה או להתארח בקליפ מיוחד עבור שיר שהוציאה לקראת חודש הגאווה.
 
בעמודים שלו החקיין והמנחה מייצר תוכן רב בו הוא לבוש לעיתים בבגדי אישה ולעיתים בבגדי גבר והדבר גם נכון לקמפיין החדש עם fix בוא הוא מאופר ועונד לראשו פאה בלונדינית של אישה, אך גם מדגמן את הפריטים המיועדים לגברים בקולקציה.
קמפיין זה מצטרף לרבים אחרים בעולם האופנה בארץ ובעולם שבהם משתתפים יותר ויותר דוגמנים בעלי מידות גדולות, חברי הקהילה הגאה ואחרים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עד מתי ??
    דורית שנדר 09/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני רק שאלה : האם יש מישהו מהמפורסתמים שטרם עשה פירסומת למשהו במדינה הזו ???, אני מאלה שכלל לא רואה טיוי, אך גם ברשתות החברתיות לצערי קופצות לי פירסומות ואז אני שואלת : עד מתי ומי טרם ??, כסף טוב לסלבס, ואני אציע לכל החברות תורידו מחירים במקום לשלם, יש כאן אנשים קשי יום שקשה להם.
    סגור