שיווק ופרסום

צרפת מזהירה חברות מפני קיצוב אנרגיה בחורף הקרוב

ראש ממשלת צרפת, אליזבת בורן, פנתה לחברות גדולות במשק בדרישה שיציגו בפניה תוכניות לצמצום צריכת האנרגיה שלהן. "אם אספקת האנרגיה למדינה תצטמצם - החברות יהיו הראשונות להיפגע"
מערכת ice | 
האינפלציה בצרפת (צילום pixabay, freepik)
ראש ממשלת צרפת, אליזבת בורן, אמרה היום (שני) כי חברות צרפתיות צריכות להיערך למצב בו המדינה תקצוב את השימוש באנרגיה בחורף הקרוב. בורן הבהירה כי אם הדברים יגיעו לכדי כך - "החברות יהיו הראשונות להפגע".
"כל החברות צריכות להתגייס למאמץ ולפעול. אני קוראת לכם להגיש תכנית לקיצוץ בצריכת האנרגיה עד ספטמבר" אמרה. לדבריה, המדינה והמגזר הציבורי ישמשו דוגמה וכל משרדי הממשלה יגישו את התכניות שלהם לצמצום של 10% בצריכת האנרגיה. 
צרפת מתמודדת עם זינוק במחירי האנרגיה מאז פרוץ המלחמה באוקראינה והשתת הסנקציות על רוסיה והיא אינה לבדה. האיחוד האירופי כולו סובל מחשבונות חשמל יקרים במיוחד בחודשים האחרונים. עד כה, 40% מצריכה הגז ביבשת הגיעה מרוסיה, אך עם פרוץ המלחמה החליטו מנהיגי האיחוד לנקוט צעדים כדי להגמל מהגז הרוסי עד שנת 2030. גם רוסיה משתמשת במערכת הובלת הגז שלה כמנוף לחץ על האיחוד, מה שתורם עוד יותר לעליית המחירים. 
 
בקיץ הזה ממשלת צרפת עודדה חברות לדלל את צריכת החשמל שלהן על ידי עמעום האורות, סגירת דלתות וחלונות כשהמזגן פועל או להמנע מהפעלת מזגן כלל ועוד שורת המלצות נוספות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה