שיווק ופרסום

דניאלה רייבנבך בתקציב חדש: זה מותג הביוטי שתפרסם

משרד יחסי הציבור דניאלה רייבנבך תקשורת קיבל את תקציב יחסי הציבור של מותג הטיפוח קלין ביוטי LAVIDO, חברת קוסמטיקה, המתמחה במוצרי טיפוח וטיפול על בסיס מרכיבים טבעיים פעילים.

מערכת ice | 
דניאלה רייבנבך (צילום אלעד גוטמן)
משרד יחסי הציבור דניאלה רייבנבך תקשורת קיבל את תקציב יחסי הציבור והדוברות של מותג הטיפוח קלין ביוטי Lavido. לבידו היא חברת קוסמטיקה, המתמחה במוצרי טיפוח וטיפול על בסיס מרכיבים טבעיים פעילים.
מוצרי החברה מיוצרים בישראל ונמכרים בייצוא למגוון מדינות שונות ברחבי העולם ביניהן: ארצות הברית, קנדה, יפן, הולנד  ופולין. לבידו מקפידה על בדיקות במעבדות קליניות, על מנת להוכיח את היעילות של כל מוצר ומוצר, כאשר כל המוצרים מבוססים על שמנים 100% אורגניים בעלי יכולות ריפוי, שיקום והרגעה ומיוצרים בתהליכי מיצוי אקולוגיים.
בארץ, המותג בעל 4 חנויות דגל ואתר סחר אונליין וכן נמכר בכ-300 נקודות מכירה  ביניהן: רשתות טבע, בתי מרקחת ובתי טבע. מוצרי לבידו נבדקו קלינית, דרמטולוגית, טבעוניים ואינם מכילים גלוטן. בעלי אישור PETA - הארגון הבינלאומי למען זכויות בעלי החיים.
לדברי עידו מגל מייסד ובעלים: "אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה המבורך ומאמינים כי הדגשת פעילות יחסי הציבור תאפשר לנו להפיץ את בשורת "הקלין ביוטי" של LAVIDO". 
משרד יחסי הציבור דניאלה רייבנבך תקשורת נחשב לאחד המשרדים המובילים בישראל בתחום  מוצרי הצריכה, המסחר  והקמעונאות.  בין לקוחותיו נמנים: קבוצת קניוני עופר, חטיבת המזון של שסטוביץ, קבוצת בריל, קבוצת טיב טעם, לוריאל פריז, קבוצת גולברי, קבוצת אירוקה, קבוצת רולטיים, קבוצת גרג, קבוצת ' BBB , חברת המזרח יבואנית יגואר לנדרובר, קבוצת אץ אנד או, קבוצת ברימאג, קבוצת חמדיה גרופ ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה