שיווק ופרסום
פרסומת השבוע: אדיר מילר עם מכבי - עתיד בריא
בפיג'מה עם חטיפים בכיסים, אדיר מילר הגיע לעבודה בהלם מהאנשים והזכיר לכולנו איך לפני רגע היינו סגורים בבתים, עם הלפטופ ועם הילדים. על ההומור ועל הטיימינג - פרסומת השבוע הולכת למכבי - עתיד בריא
השבוע הנוכחי היה בסימן החזרה לשגרה. עסקים רבים ומוסדות החינוך נפתחו כך שניתן לראות ניצני חזרה לשגרה של שוק העבודה. לאחר חודשים ארוכים של עבודה מהבית, רבים מאיתנו קמו בבוקר, שמו בצד את הפיג'מה וחזרו לעבוד עם הקולגות במשרדים, חוץ מאדיר מילר, שדאג להזכיר לנו בדרך הקומית והייחודית שלו, כמה החיים שלנו השתנו בתקופה האחרונה ואיך המון דברים שהיו נראים בעבר כחסרי חשיבות - הפכו כעת למשהו שאפשר לצחוק עליו. על ההומור ועל הטיימינג - פרסומת השבוע הולכת לקופת חולים מכבי - עתיד בריא.
דבר התסריטאי: הקונספט וההשראה לרעיון - מבוסס על מקרה מאומת.
משפט קאלט שתפס על הסט: רטבים הבאת?...
מה זרם הכי בקלות? מהרגע שהיה לנו את הרעיון - לאפיין את אדיר כעובד שמגיע למשרד אבל עדיין תקוע בשגרה הקודמת- הכל די זרם.
הפיצוח הכי גדול בפרויקט: למצוא את ההומור במיוחד ברגעים אלה, דווקא עכשיו, בתקופה כזו.
קראו עוד ב-ice
דבר מנהלת השיווק של מכבי, נירית בן קיש: "השאיפה שלי בפרויקט הנוכחי הייתה שנייצר אופטימיות ושמחה אחרי מעגל מסרי הקורונה עמוסי הרצינות. היה חשוב לנו לייצר ערך אחר, חדש ושונה. זה היה בסיס הרעיון עליו נבנה בלוג התוכן החדש שלנו ׳עתיד בריא׳ שנותן מגוון כלים להסתגל מחדש לשגרה. מענה היקפי ולא רק סביב הנושאים האלמנטרים והמסורתיים בהם קופת חולים נותנת מענה".
- יעקב הלפרין נגד קשת: "מנצלים לרעה את כוחם בשוק הפרסום"
- רינה מצליח עוררה סערה באולפן: "יש מחלוקת אם הייתה קורונה"
- אילה חסון: בן כספית מקנא בי; כספית: מעדיף להיות ריקלין
דבר מנהלת השיווק של מכבי, נירית בן קיש: "השאיפה שלי בפרויקט הנוכחי הייתה שנייצר אופטימיות ושמחה אחרי מעגל מסרי הקורונה עמוסי הרצינות. היה חשוב לנו לייצר ערך אחר, חדש ושונה. זה היה בסיס הרעיון עליו נבנה בלוג התוכן החדש שלנו ׳עתיד בריא׳ שנותן מגוון כלים להסתגל מחדש לשגרה. מענה היקפי ולא רק סביב הנושאים האלמנטרים והמסורתיים בהם קופת חולים נותנת מענה".
"אנחנו לוקחים כאן בעלות על אורח החיים הבריא של החברים 360. אורח חיים בריא מורכב מהרבה מאד היבטים - שינה, תזונה, כושר, מתח, מערכות יחסים ולא רק ביקורים אצל הרופא. כל אחד מזדהה עם סיטואציות שהוא חווה בתקופה הזו ויכול להתחבר, והכי חשוב לצחוק. בסוף, אחרי הכל, וגם לפני הכל, לצחוק זה הכי בריא".
דבר צוות המשרד: "מאד נהנינו מהתהליך היעיל והמקצועי, מהכתיבה, משיתוף הפעולה עם אדיר ועם לקוח אדיר ולומר את האמת- עם קמפיין כזה, לשגרה כזאת, ממש כיף להתרגל".
קרדיטים:
קריאייטיב: אור לביא, דייב כהן
ניהול לקוח: עינב שגיב, אודט אוחנה
דיגיטל: עומרי פלד, דוד קיאק
הפקה: ענת הררי
בימאי: רני כרמלי
חברת הפקה: קוקורוזה
קריאייטיב: אור לביא, דייב כהן
ניהול לקוח: עינב שגיב, אודט אוחנה
דיגיטל: עומרי פלד, דוד קיאק
הפקה: ענת הררי
בימאי: רני כרמלי
חברת הפקה: קוקורוזה
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.לוחץ לוחץ אדיר מילרשרון קורקוס 06/2022/29הגב לתגובה זו0 0לא מצחיק אז לוחציםסגור
-
1.איזה בדיחותאבנר 05/2020/25הגב לתגובה זו0 0הומור עבש כמו של אדיר מילר עצמוסגור