שיווק ופרסום

teenk של יניב ויצמן גייסה לקוחות חדשים

המשרד יספק את שירותיו בתחום השיווק והפרסום למותגים כמו: ריבוק ישראל, מותג הטיפוח קלרסייל, מותג האספנות פניני ומותג המשקאות Fruit Water. וגם: אילו קמפיינים מתכננים במשרד כבר לקיץ הקרוב?

שרון טל | 
יניב ויצמן, TEENK (צילום רן יחזקאל)
Teenk, משרד הפרסום והשיווק לבני נוער, בבעלות יניב ויצמן, פותח את השנה עם שורה של לקוחות חדשים: ריבוק ישראל, מותג המים Water  Fruit של יפאורה, חברת הקוסמטיקה והטיפוח קלרסייל ומותג קלפי האיסוף הבינלאומי Panini וחברת ההפצה בר הפצה.
כחלק מפעילות התוכן שלהם, טינק ילוו את החברות בשורת קמפיינים ופעילויות בפלטפורמות הסושיאל והדיגיטל. כך לדוגמה, תנהל טינק את קמפיין הסושיאל של מותג המשקאות Fruit Water בפלטפורמת טיקטוק ותקים חדר אודישנים עם כוכבים ישראלים כמו אגם בוחבוט, ברק שמיר ובר זומר, אליהם יוכלו להצטרף גולשים מהבית.     
טינק ילוו גם את מותג קלפי האיסוף הבינלאומי פניני וחברת בר הפצה. החברה בחרה במשרד הפרסום טינק ללוות את הפעילות שלה בשוק הישראלי בקמפיינים ברשתות החברתיות ובמהלכים שיווקיים למוצרים שיופצו במהלך שנת 2020.
נוסף לכך, טינק תלווה את פעילות מותג הטיפוח קלרסיל, של חברת רקיט בן קיזר, ותנהל את נכסי המותג במדיה החברתית ותוביל את קמפיין ההשקה של המותג בישראל. עוד מתכננת טינק קמפיין של ריבוק בפלטפורמת הטיקטוק, במסגרתו תבנה נבחרת שגרירים ותפיק תוכן מיוחד לטיקטוק. במקביל תמשיך teenk לנהל את התוכן של לקוחותיה ביניהן: סמסונג, דומינוס פיצה, סופר פארם, פוטלוקר ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה