שיווק ופרסום
אתי עבדי תשמש מנכ"לית משותפת במקאן טק לצד שי אלמגור
לאחר 7 שנים כסמנכ"לית אסטרטגיה, עבדי מצטרפת לזרוע הפרסום של מקאן המטפלת בלקוחות טכנולוגיים. שי ניסנבוים וזוהר מנור ינהלו את מחלקת האסטרטגיה של מקאן ת"א

סמנכ"לית האסטרטגיה של מקאן תל אביב, אתי עבדי, פורשת מהתפקיד בו שימשה ב-7 השנים האחרונות לטובת תפקיד אחר בהנהלת הקבוצה. עבדי תעבור למקאן טק, זרוע הקבוצה המטפלת בלקוחות מהסקטור הטכנולוגי ותשמש בו כמנכ"לית משותפת לצד שי אלמגור.
אל המשבצת שהותירה עבדי במחלקת האסטרטגיה של מקאן תל אביב ייכנסו שי ניסנבוים וזוהר מנור שיובילו וינהלו אותה יחד. ניסנבוים, בעל 15 שנות ניסיון בענף, עבר למקאן לפני כחודש מקבוצת פובליסיס (לאו ברנט) שם הוביל תהליך טרנספורמציה דיגיטלית בקבוצה ושימש ככוח עזר אסטרטגי לחברת הטכנולוגיה Mint. ניסנבוים, שנחשב לטאלנט בכיר בתחום האסטרטגיה בעולם הפרסום, "יוביל את תהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית של קבוצת מקאן ולקוחות הקבוצה", כך לדברי המשרד.
מנור שמונתה לסמנכ"ל אסטרטגיה של הקבוצה תהיה אחראית בנוסף להובלת אסטרטגיה עבור לקוחות מקאן לצדו של ניסנבוים, גם על פיתוח מודלים והצעות ערך חדשות עבור קבוצת מקאן. היא בעלת 20 שנות ניסיון בענף, וכיהנה בעבר כסמנכ"ל האסטרטגיה של ראובני פרידן, מנהלת האסטרטגיה בשיווק הגלובלי של Better Place ובהמשך הייתה שותפה בחברת ייעוץ ושיווק דיגיטלי.
עבדי, שלה זכויות רבות בהובלת מהלכים אסטרטגיים עבור לקוחות הדגל של מקאן הפכה בשנים האחרונות לדמות דומיננטית בהנהלת הקבוצה כשהיא זוכה להערכה רבה מצד עמית משיח, מנכ"ל קבוצת מקאן. משיח שמגיע מעולמות הטכנולוגיה והאד-טק מסמן את התחום כמנוע צמיחה חשוב עבור קבוצת מקאן והצבתה של עבדי לצד אלמגור משמשת מצידו כעדות עבור חשיבות הנושא בעיניו ומדגישה את הבעת האמון שלו בה.
מקאן טק הוא זרוע פרסום שהוקמה על ידי קבוצת מקאן על מנת לתת מענה ללקוחות בסקטור הטכנולוגי. החברה נותנת שירותים ללקוחות גלובליים כמו אמדוקס, נייס, פלייטיקה ועוד. אלמגור שהחל את דרכו במקאן ומשם עבר לתפקידים בכירים בסוכנויות פרסום בארה"ב שב לארץ במהלך 2016 והצטרף לאדלר חומסקי. לאחר שנה וחצי במשרד שב למקאן, בתחילת 2018, לתפקיד מנכ"ל מקאן טק.
עמית משיח, מנכ"ל קבוצת מקאן: "כקבוצת הפרסום והמדיה המובילה בישראל, אנו ממשיכים להשקיע בגיוס האנשים החזקים והאיכותיים בארץ ובפיתוח מנועי צמיחה שמחזקים את הקבוצה. אתי עבדי, אחת מנשות האסטרטגיה המבריקות והמוכשרות בענף הזה, שאחראית לבנייתם של עשרות מותגים ולהובלת מחלקת האסטרטגיה הטובה בענף ב-7 השנים האחרונות, מתקדמת אל היעד הבא - הובלה של מקאן טק כמנכ"ל משותף לצדו של שי אלמגור. המעבר של אתי למקאן טק מסמל שתי עוצמות של קבוצת מקאן – הראשונה – היכולת לאפשר לאנשים המובילים שלנו להתפתח עם הקבוצה ולצמוח אל תפקידים חדשים ומאתגרים. והשנייה – היכולת להשתמש במיטב אנשינו על מנת לפתח ולגדל את מנועי הצמיחה של הקבוצה".
עוד הוסיף משיח, כי "שי וזוהר, מבכירי ענף האסטרטגיה בישראל, מביאים עמם, לצד יכולות חזקות בתחום האסטרטגיה, השיווק והמיתוג, גם הבנה עמוקה בעולם הדיגיטלי, בתהליכי טרנספורמציה ובניית חוויית לקוח דיגיטלי. הצטרפותם לקבוצה, מחזקת משמעותית את שדרת האסטרטגיה של מקאן ומביאה עמה בנוסף סט חדש של יכולות בעולם הדיגיטלי. אנו נראה בקרוב מאד יכולות אלו באות לידי ביטוי קודם כל בערך המוסף הניתן ללקוחותינו ובהמשך במוצרים ושירותים שקבוצת מקאן תדע לספק".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(16):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
13.הבחורה שטןמכירה אותה מילדות 12/2019/25הגב לתגובה זו1 0הבחורה הכי רעה שיצא לי לפגוש. תככנית מניפולטורית ורדופה. בנאדם רע עד העצם. עושה הגיון שהתקדמהסגור
-
12.היא ממש חולהעבדתי איתה 11/2019/15הגב לתגובה זו1 0בלי מקאן היא פשוט בחורה מוזרה עם הפרעה נפשית לא מטופלתסגור
-
11.יש לכם בלבול קלצ׳ריז 10/2019/02הגב לתגובה זו2 0בין אספרגר לחכמה, בלי להעליב את בעלי התסמונת, תכונות מסוימות של בעלי התסמונת פוגעניות בלשון המעטה, כל השאר נחשד כהברקה בתחום האפור והמעורפל של אסטרטגיה פרסומיתסגור
-
10.אין מקום לכזה אגו בטכנולוגיהבלון 10/2019/02הגב לתגובה זו1 0בלונים כמו אתי מעולים בקישוט פרמיה לקמפיינים, בעולם האמיתי לאנשים כאלה לא משלמים כסף.סגור
-
9.תותחית! תצליח בכל מה שתעשה! נכס אמיתי! (ל"ת)יוני 06/2019/16הגב לתגובה זו0 1סגור
- טען עוד
-
8.קנאים כולםקנאים כולם 06/2019/13הגב לתגובה זו0 0אתי מבריקה, חכמה ומוכשרת. וככזו גם יש לה אופי. וזה יתרון. יש לה מושג ביוזרים. וזה מה שחשוב. בהצלחה!סגור
-
מה.יוזר 06/2019/20הגב לתגובה זו2 0יש לה מושג ביוזרים?? אתם על סמים או מה??סגור
-
7.אין לה מושג בדיגיטל, וגם לא למקאן (ל"ת)מביך 06/2019/13הגב לתגובה זו4 1סגור
-
6.מה שרואים מכאן לא רואים מקאאןירדנה היפה 06/2019/13הגב לתגובה זו8 0יושבים שעות מחכים שמשיח יבואסגור
-
5.תלך משם מהר מאדיעקב 06/2019/13הגב לתגובה זו7 2יש לה בעיית יחסי אנוש "קלה". בהייטק זה לא יעבור.סגור
-
4.חי בסרטמשיח 06/2019/12הגב לתגובה זו5 0איזו טרנספורמציה דיגיטלית? יש לכם באמת מושג מה זה?סגור
-
3.לא קידום אלא נסיגה אחורהאישה סופר מקצועית 06/2019/12הגב לתגובה זו3 3חברות היי טק לא באמת צריכות משרדי פרסום כמו מקאן (משרד מעולה ומקצועי), הן עושות הכל Inhouse מדובר בחברות שמציעות מוצרים טכנולוגיים שמנהלים במרחב מקוון וכך גם המהלכים השיווקים שלהם. חברות היי טק צריכות משרדים כמו מקאן בעיקר כדי לעשות קמפיינים קלאסים לגיוס כ״א או מיצוב כמעסיקים שמציעים יותר מחמישה סוגי קפה במטבחוןסגור
-
2.שאלהשי 06/2019/12הגב לתגובה זו5 4אני מעריך את אתי ומאחל לה בהצלחה אבל האם לא צריך איזה רקע טכנולוגי כדי להיות מנכ״ל של מקאן טק וכדי לטפל בלקוחות מתחום הטכנולוגיה? אמנם לא צריך להיות טכנולוג מזון בשביל לטפל במותגים בתחום המזון או עם תואר בפיננסים בשביל לטפל בלקוחות מתחום הבנקאות אבל עולם הטכנולוגיה הוא עולם שונה כי בסופו של דבר כשזה מגיע למוצרי צריכה אז רובנו גם צרכנים (כולנו קונים מזון או נעזרים בשירותים של בנק) אבל עולם הטכנולוגיה יותר מורכב וכדי לשווק אותו כמו שצריך חייבים להבין את הטכנולוגיה עצמהסגור
-
הקשר בינה לבין טכנולוגיה מקרי בהחלט (ל"ת)ניר 06/2019/12הגב לתגובה זו5 2סגור
-
1.חצי שנה והיא לא שםאסף 06/2019/12הגב לתגובה זו18 4משיח קלאסי, פחד לפטר אותה אז הזיז אותה למקום לא רלוונטיסגור
-
התכוונת וודאי לומרטעות 10/2019/02הגב לתגובה זו1 0חצי שנה וכל מי שעובד איתה לא שם, היא לא תלך לשום מקוםסגור