שיווק ופרסום

לקראת יום הזכרון: 3 מהלכי פרו-בונו לחיילים עם טראומת קרב

העמותות "לא מפקירים פצועים בשטח", "סול טוק" ו"הותיר אחריו חברה" יוצאות בקמפיינים להעלאת מודעות לטראומות עמן מתמודדים חיילי צה"ל ויקיריהם
משה בנימין |  1
סול טוק (צילום צילום מסך)
לקראת יום הזיכרון, 3 ארגונים יוצאים עם מהלכי פרו-בונו התנדבותיים עבור העלאת מודעות לחיילים הסובלים מטראומות קרב ולחימה וכן עבור חברות שבני זוגן נפלו במלחמות ישראל. עמותת "לא מפקירים פצועים בשטח" תעלה תשדירי רדיו שישודרו חצי דקה לפני הצפירה, עמותת סול-טוק מעלה סרטון רשת שעוסק בעיבוד חווית הלחימה ועמותת "הותיר אחריו חברה" עלתה עם סרטון שמדבר על בנות זוג (חברות) ובני זוג (חברים) של חללי צה"ל שמתמודדים עם אובדן.
את תשדיר הרדיו של עמותת לא מפקירים פצועים בשטח מקריין הזמר דני בסן, סולם להקת תיסלם, והוא ישודר בהתנדבות  בתחנות רדיו דרום, רדיו תל אביב, רדיו חיפה, רדיו 101.5 ורדיו לב המדינה.
בקטע שישודר ייקרא הטקסט שפונה לקהל הרחב: "בעוד כמה רגעים תעצרו הכל ולמשך דקה תרכינו ראש לזכרם. אולי אתם בדיוק עוצרים את האוטו, או שאתם בבית או במשרד, בכל מקום שתהיו – אתם מחכים לצפירה שעומדת להתחיל. אז השנה, בזמן שאתם זוכרים את אלו שנפלו בקרב, תחשבו גם על האנשים שחיים את המלחמה הזו כל יום. עבור אלפי ישראלים הלומי קרב, הצפירה נמשכת הרבה מעבר לדקה אחת. מוגש מטעם עמותת "לא מפקירים פצועים בשטח" הנה, זה מתחיל..."
בעמותת סול-טוק שפועלת בקרב חיילים משוחררים וסטודנטים, ובהודו בקרב מטיילים ישראליים יעלו כאמור את סרטון הרשת שקורא "לכל אדם שנלחם או היה נוכח באירוע קרב לעבד את החוויה שלו".
 

העמותה לתמיכה נפשית לחברות חללי צה"ל נוסדה בשנת 1998 כדי ללוות חברות של חללי צה"ל ולהעניק להן תמיכה נפשית להתמודדות עם אובדן בן הזוג, במטרה לחזור לחיים מלאים בצד האבל ולא בצלו. כ-40% מכלל חללי צה"ל היו בזוגיות עם בנות זוג איתן תכננו את עתידם. בנות הזוג השכולות אינן מטפלות באופן ישיר על ידי צה"ל שכן אינן נחשבות בנות משפחה. 
 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אל תעשו קמפיינים
    אני 05/2019/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פשוט תתנהגו כמו אחים לאלו שהיו שם, לא כמו חיות טרף. אחד שהיה שם.
    סגור