שיווק ופרסום
7 השנים הטובות: משרד הפרסום טוויטסד זכה בתקציב הדיגיטל של קופ"ח 'כללית'
טוויסטד מטפל בתקציב ב-4 השנים האחרונות וימשיך עימו ל-3 שנים נוספות. לשלב הגמר העפילו 4 משרדים ולשב הסופי העפילו טוויסטד ו-GNS. התקציב צפוי לעמוד על כ-7 מיליון שקלים

משרד הפרסום טוויסטד בבעלות אלון מוליאן, קרן פרידמן ואייל גן מור זכה במכרז על תקציב הדיגיטל של קופ"ח כללית וימשיך לטפל בו לאחר שעשה זאת ב-4 השנים האחרונות.
תקציב הפרסום בדיגיטל של קופת חולים 'כללית', הוא אחד הגדולים בשוק. המכרז יצא לדרכו ביולי 2015 כאשר היקף הפעילות הצפוי עומד על 7 מיליון שקלים בשנה, במחירים ריאליים, המהווה כ-30% מתקציב הפרסום הכולל. בין תנאי הסף שלו להתמודדות במכרז היה מחזור של 15 מיליון שקלים בשנה. הזכייה של טוויסטד על פי תנאי המכרז היא ל-3 שנים נוספות עם אופציה להארכה.
למכרז ניגשו 7 משרדי פרסום ולשלב הגמר העפילו 4 שכוללים בנוסף לטוויסטד את: GNS, זרוע הדיגיטל של גליקמן שמיר סמסונוב שהגיע למכרז עם נסיון עבר ארוך בטיפול בתקציב הפרסום של לאומית, משרד הפרסום גרייט אינטראקטיב ומובלין. לשלב ה-Best and finals של המכרז עלו GNS וטוויסטד ובסופו ניצח האחרון.
אלון מוליאן, מנכ"ל טוויסטד: "מודים לכללית על האמון ועל הבחירה בנו. מצפה לנו עבודה רבה בתחום משתנה ומתפתח כל הזמן. אנחנו מאמינים שנוכל לעשות דברים מדהימים עבור הכללית, עם דגש על עולם הדאטה ופעילות תוכן חכמה לצד קריאייטיב חדשני ופורץ דרך".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.ביזיוןכללית 01/2016/26הגב לתגובה זו1 1'כללית' מואשמת בביזוי הכנסת. לצוות יש הרבה עבודה לעשותסגור
-
1.מה עם 2BRAND? לא מטפלים בהם? (ל"ת)עדי 01/2016/26הגב לתגובה זו0 0סגור