שיווק ופרסום

הג'וב החדש של יוסי ארז: מונה לסמנכ"ל השיווק של SWITCH מבית כלמוביל

מנכ"ל מקאן דיגיטל לשעבר לא מחכה הרבה וממשיך לתחנה הבאה, בה יהיה אמון על האסטרגייה השיווקית, ניהול הנכסים הדיגטלים ובניית המותג שמציע פלטפורמה לקנייה ומכירת רכבים משומשים
משה בנימין |  10
יוסי ארז (צילום יח"צ)

הקריירה המגוונת של יוסי ארז ממשיכה לשלב הבא. מנכ"ל מקאן דיגיטל לשעבר שפרש מתפקידו לפני כחודש לא מחכה הרבה ועובר ל"צד של הלקוח". ארז מונה  לתפקיד סמנכ"ל השיווק של הפלטפורמה הדיגיטלית SWITCH - לקנייה ומכירת רכבים משומשים מבית כלמוביל.

במסגרת תפקידו יהא אמון ארז על האסטרגייה השיווקית, ניהול הנכסים הדיגטלים, בניית המותג והובלת כל הפעילויות השיווקיות של SWITCH. הוא יחליף בתפקידו את עטרה ליטבק-שחם, ששימשה כסמנכ"לית השיווק עם השקת המיזם ועד לפני שבועות בודדים, ושהתמנתה לאחרונה כסמנכ"ל שיווק בפרטנר.
לדברי ארז: "אני שמח ונרגש להצטרף לצוות המנצח של SWITCH ולקחת חלק בהפיכת החזון הנועז של החברה למציאות שתשנה לעד את חווית המכירה והקניה של רכב משומש".
אסף חרל"פ, מייסד ומנכל SWITCH : "הנסיון והעוצמות של יוסי בעולמות השיווק הדיגיטלי מהוות תוספת מהותית לצוות שחושב, נושם ואוכל דיגיטל ושבא לשנות מקצה לקצה את חווית הקנייה והמכירה של רכב משומש בישראל. אני רוצה להודות לעטרה על עבודה משותפת, מלאה בעשייה פורה שהובילה להשקה מוצלחת למותג ולאחל לה הצלחה בהמשך הדרך.
כזכור הפרישה האחרונה של ארז היא למעשה הפעם השנייה בה הוא עוזב את מקאן  לטובת תפקיד אחר. ארז שימש כמנכ"ל מקאן דיגיטל בתקופת תור הזהב של המשרד, שסימן את שוק הדיגיטל כעתיד, ושם עליו את כל כובד משקלו - עוד בימים ששוק הדיגיטל בישראל היה בעיקר נחלתם של אורקלים דיגיטליים ועשה את צעדיו הראשונים בדרך להפוך לסטנדט מקצועי בקרב משרדי הענף. התחנה הבאה אחרי הפרישה הראשונה של ארז היתה חברת הפרסום המקוון הבינלאומית אדס-מרקט של אילן שילוח. עם פרישתו מאדס-מרקט המשיך לקדנציה של שנה באדלר חומסקי שנפתחה בתנופה גדולה אך הסתייימה בקול ענות חלשה לאחר שהמשרד בחר אסטרטגית שלא להשקיע משאבים בתחום הדיגיטל. ב-2012 חצה ארז את הקווים ועבר לצד של גופי המדיה. מי שהיה עד לאותה נקודת זמן אחת הדמויות המזוהות ביותר עם שוק הדיגיטל בענף הפרסום הצטרף לקבוצת וואלה כשמונה לתפקיד סמנכ"ל המסחר במקומו של עמית הירש. בין לבין, לאחר פרישתו מאדלר חומסקי, הוא אף מונה ליועץ הדיגיטל של יאיר לפיד, שהכריז באותה העת על כניסתו לפוליטיקה, אולם האיחוד בין השניים נמוג עם ביטולם של הבחירות המוקדמות לכנסת.
ב-2013 ולאחר פרישתו של אלדד וינברגר מתפקיד מנכ"ל מקאן דיגיטל ארז שב לקדנציה השנייה כמנכ"ל - הפעם תחת ניהולו של ריצ'י הנטר. תקופה זו במקאן התאפיינה בפרישתם של בכירים דומיננטיים ותיקים במשרד, בעיקר בגזרת ניהול הלקוחות, ובמקביל בחזרתם של דמויות מפתח מהעבר כגון ארז בדיגיטל וטל רביב בקריאייטיב. המעבר למשבצת סמנכ"ל השיווק משלימה את הפאזל האישי של ארז שיציין בכך כיסוי מלא של כל התפקידים בתחום השיווק והפרסום.
SWITCH מבית כלמוביל הוקמה לפני 3 חודשים. החברה פיתחה פלטפורמה דיגיטלית בנסיון להפוך את תהליך הקניית והמכירה של רכבים משומשים לפשוט, אמין, בטוח ונוח. על המוכר להשאיר פרטיו באתר, ובמידה והוא עומד בתקן סוויץ' הוא מזומן למשרדי החברה בפי גלילות. הרכב מצולם מ-30 כיוונים שונים, נשלח לבדיקה על חשבון החברה, ובמידה והכל תקין הוא עולה לאתר. הקונה מצידו ניכנס לאתר, מאתר את הרכב המועדף עליו וקובע פגישה. נהג של סוויץ' נוסע למוכר, לוקח ממנו את הרכב ומציג אותו בפני הקונה. לסיום, סוויץ' גם תייעץ בכל נושא התימחור, תבצע את העברת הבעלות וכו'. השקת הפלטפורמה לוותה בקמפיין פרסום רחב היקף בהשתתפות משפחת מושונוב. 


 

תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    מוכשר מאד ובוס נפלא (ל"ת)
    עובד שלו 04/2015/20
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 9.
    בהצלחה!
    רן 04/2015/20
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אז מה היה לנו כאן? עוד טאלנט שמבין שהגיע הזמן לברוח מעולם הפרסום הרקוב ועוד מותג שמבין שדיגיטל זה המרכז, שממנו הכל מתחיל (ולא רק מתחיל) ולכן לא צריך מנהל דיגיטל וסמנכ"ל שיווק שמבין בעולם הישן אלא צריך שסמנכ"ל השיווק עצמו יהיה איש דיגיטל בכל רמ"ח איבריו. יפה.
    סגור
  • 8.
    גם מוכשר וגם אחלה בן אדם (ל"ת)
    שו״ס 04/2015/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 7.
    גם מוכשר וגם אחלה בן אדם (ל"ת)
    שו״ס 04/2015/19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 6.
    דברים שחשוב לדעת
    קופי פייסט 04/2015/19
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אני סבור שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
    סגור
  • 5.
    גאון + הכי מוכשר בתעשייה
    צ'אבי 04/2015/19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מעריצה עוד מימי מקאן. בהצלחה, אתה התקווה של כולנו!
    סגור
  • 4.
    עם ה 15 ק"ג הנוספים. עדיין עובד לי! (ל"ת)
    שישימו תמונה עדכנית 04/2015/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 3.
    מי זה יוסי ארז? (ל"ת)
    י. לנדנברג 04/2015/19
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 2.
    בהצלחה וד״ש לחנה (ל"ת)
    דנה 04/2015/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בהצלחה! איש מוכשר בטירוף (ל"ת)
    קומה 6 04/2015/19
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור