שיווק ופרסום
דברים שאסור לשכוח: מודעה מבריקה של סטודנט ACC ניב הרצברג נכנסה לארכייב
השבוע ברחבי העולם, משרדי פרסום רבים, כמו באומן אתמול, קיבלו בשמחה רבה את הודעת המו"לים של מגזין הפרסום היוקרתי ארכייב על כך שהמודעה שלהם נכנסה למהדורה הרבעונית. בנוסף למשרדי הפרסום יש לא מעט סטודנטים למקצוע שמחכים להודעה משמחת מהארכייב - כזו שעשויה לסדר להם את תיק העבודות. בין עמודי המגזין שרבים רוצים להופיע בו מוקדש באופן מסורתי מקום למודעות סטודנטים - מדובר בעמוד אחד בלבד ובו 4 מודעות - מה שהופך את המשימה עבור הסטודנטים לקשה ונחשקת אפילו יותר.
אחד מהם שהצליח לעשות את זה הוא ניב הרצברג, סטודנט שלמד במכללת הפרסום ACC תרצה גרנות וכיום כבר עובד בבאומן בר ריבנאי. בטיימינג מצמרר, המודעה של הרצברג (שנעשתה במסגרת קורס הקופירייטינג שלו) שנבחרה להופיע במגזין עוסקת בנושא השואה כאשר המותג הוא Post-It - מדבקות הממו.
המודעה של הרצברג מחברת באופן מקורי וחכם, בין התועלת המוצרית של מדבקות הממו שאמורות להזכיר למשתמש דברים חשובים, לבין האירוע החשוב והמכונן ביותר בתולדות העם היהודי. יש לציין כי זו המודעה הראשונה אי פעם של ACC במגזין הארכייב. היא נעשתה על ידי הרצברג במסגרת שיעור פרינט בהנחיית דוד אביטל. קדמו לה בישראל מודעות של תלמידי בצלאל שהצליחו לעשות זאת.
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
8.כל הכבוד, פרסומת חזקה וחשובה. (ל"ת)ענבל אדל 04/2015/23הגב לתגובה זו3 1סגור
-
7.מבריק (ל"ת)הדס 04/2015/20הגב לתגובה זו3 1סגור
-
6.מדבקת פוסט איטסטודיו שחר 04/2015/20הגב לתגובה זו0 6כשהסמטריות כה משוכללת נוצרת תחושת סמל עצמאי מבודל שמרחיק במעט דינמיות אנושית.סגור
-
5.פשוט מושלם! (ל"ת)רויטל 04/2015/20הגב לתגובה זו4 1סגור
-
4.פשוט ויפהטל 04/2015/18הגב לתגובה זו2 1אין פה גאונות , רק מינימליזם טובסגור
-
3.חכם ולענין (ל"ת)דרורית 04/2015/18הגב לתגובה זו5 1סגור
-
2.מושלםג.עמיחי 04/2015/16הגב לתגובה זו15 1עבודה יפה!סגור
-
1.איזו היסחפותתתתתאבל שיהיה בהצלחה 04/2015/16הגב לתגובה זו12 15get a roomסגור