שיווק ופרסום

דברים שאסור לשכוח: מודעה מבריקה של סטודנט ACC ניב הרצברג נכנסה לארכייב

בטיימינג סימבולי, בשבוע שבו מצוין יום השואה בישראל, מודעה של ניב הרצברג שנעשתה במסגרת לימודיו ב-ACC נבחרה להופיע במגזין הפרסום היוקרתי בעולם
משה בנימין |  8
פוסט איט post it (צילום יח"צ)

השבוע ברחבי העולם, משרדי פרסום רבים, כמו באומן אתמול, קיבלו בשמחה רבה את הודעת המו"לים של מגזין הפרסום היוקרתי ארכייב על כך שהמודעה שלהם נכנסה למהדורה הרבעונית. בנוסף למשרדי הפרסום יש לא מעט סטודנטים למקצוע שמחכים להודעה משמחת מהארכייב - כזו שעשויה לסדר להם את תיק העבודות. בין עמודי המגזין שרבים רוצים להופיע בו מוקדש באופן מסורתי מקום למודעות סטודנטים - מדובר בעמוד אחד בלבד ובו 4 מודעות - מה שהופך את המשימה עבור הסטודנטים לקשה ונחשקת אפילו יותר.

אחד מהם שהצליח לעשות את זה הוא ניב הרצברג, סטודנט שלמד במכללת הפרסום ACC תרצה גרנות וכיום כבר עובד בבאומן בר ריבנאי. בטיימינג מצמרר, המודעה של הרצברג (שנעשתה במסגרת קורס הקופירייטינג שלו) שנבחרה להופיע במגזין עוסקת בנושא השואה כאשר המותג הוא Post-It - מדבקות הממו.

המודעה של הרצברג מחברת באופן מקורי וחכם, בין התועלת המוצרית של מדבקות הממו שאמורות להזכיר למשתמש דברים חשובים, לבין האירוע החשוב והמכונן ביותר בתולדות העם היהודי. יש לציין כי זו המודעה הראשונה אי פעם של ACC במגזין הארכייב. היא נעשתה על ידי הרצברג במסגרת שיעור פרינט בהנחיית דוד אביטל. קדמו לה בישראל מודעות של תלמידי בצלאל שהצליחו לעשות זאת.


כאמור, הרצברג למד קופירייטינג והתקבל בתחילת הלימודים, דווקא בתור ארט דיירקטור, בתחילת הקורס ל-jwt ובמהלכו עבר לבאומן בר ריבנאי, שבו הוא עובד כיום במתכונת שמשלבת את יכולות הארט והקופי שלו. הרצברג זכה בעבר בתחרות הפרסום של JCDecaux לצד גדי פריד. במסגרת עבודתו בבאומן בר ריבנאי הוא היה שותף למודעה שנעשתה במשרד וקרלסברג העולמית בחרה לפרסם בכל העולם, וכן היה חלק מהעבודה על המהלך עם אפליקציית Shazam במסגרת יום בריאות האוזן והשמיעה הבינלאומי.  

תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    כל הכבוד, פרסומת חזקה וחשובה. (ל"ת)
    ענבל אדל 04/2015/23
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 7.
    מבריק (ל"ת)
    הדס 04/2015/20
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 6.
    מדבקת פוסט איט
    סטודיו שחר 04/2015/20
    הגב לתגובה זו
    0 6
    כשהסמטריות כה משוכללת נוצרת תחושת סמל עצמאי מבודל שמרחיק במעט דינמיות אנושית.
    סגור
  • 5.
    פשוט מושלם! (ל"ת)
    רויטל 04/2015/20
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 4.
    פשוט ויפה
    טל 04/2015/18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אין פה גאונות , רק מינימליזם טוב
    סגור
  • 3.
    חכם ולענין (ל"ת)
    דרורית 04/2015/18
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 2.
    מושלם
    ג.עמיחי 04/2015/16
    הגב לתגובה זו
    15 1
    עבודה יפה!
    סגור
  • 1.
    איזו היסחפותתתתת
    אבל שיהיה בהצלחה 04/2015/16
    הגב לתגובה זו
    12 15
    get a room
    סגור