שיווק ופרסום
מטה קרלסברג הבינ"ל מתלהב מהמודעה של באומן: יפרסם אותה במדינות נוספות
מודעת Don't drink and drive של באומן לתחרות הקריאייטיב דג הזהב זכתה לחשיפה בינ"ל רחבה והגיעה גם למטה העולמי שבחר לאמץ אותה גלובלית
ללא ספק, תחרות הקריאייטיב דג הזהב של קבוצת שוקן, הוציאה השנה ממשרדי הפרסום כמה עבודות פרינט מעולות. אחת מהן היא של משרד הפרסום באומן בר ריבנאי שעיצב מודעה עבור מותג הבירה קרלסברג במסגרת המסר של Don\'t drink and drive.
המודעה זכתה לחשיפה בינלאומית והוצגה במספר בלוגים ואתרי פרסום מסביב לעולם, וכמו כן נבחרה למודעת השבוע באתר bestadsontv. היא מציגה את שמו של המותג הדני, אך חצוי בחלקו. במקום המילה המלאה Carlsberg מופיעה המילה lsberg בהשמטה של המילה Car - אוטו באנגלית, באופן שמעביר לנהגים ולקהל הרחב את המסר שאם שותים ונוהגים, יש סיכוי שתפספסו/לא תראו מכוניות אחרות בכביש.
במטה קרלסברג הבינלאומי לא נשארו אדישים בפני מודעת הקריאייטיב המקורית ובהתאם להצלחתה בעולם ביקשו מבאומן בר ריבנאי לאמץ אותה ברמה הגלובלית ולפרסם אותה במדינות נוספות. כמו כן שוקלים במטה קרלבסברג לפתח אותה לפלטרפורמה דיגיטלית רחבה יותר.
קארלסברג. אם שותים לא רואים את ה-Car
לדברי ערן ניר, מנהל הקריאייטיב: \"מעבר לפן הקריאטיבי של המודעה והמסר החינוכי, יש בה דרך חדשה ומעניינת לפרסום תדמיתי, בעידן חוק האלכוהול שקיים ומעניין מדינות רבות ברחבי העולם - כיצד ניתן לפרסם מותג בירה מבלי להראות את בקבוק הבירה, זהו עידן שכמעט ולא ניתן בו להניע לפעולה, לפרסם מסרים תדמיתיים הנוגעים למוצר אלכוהלי. המודעה הזו עושה זאת במסלול עקיף, ומנכסת למותג ערכים חיוביים שהצרכן יכול להעריך ולהוקיר\".
בבאומן מזכירים שזו לא הפעם הראשונה בה הצליח המשרד לכבוש את ליבו של המטה הבינלאומי של קרלסברג. בשנה החולפת התעניינו נציגי קרלסברג בעבודה נוספת של הצוות בישראל - האסטרטגיה שפותחה בבאומן במשך כחצי שנה, שהתמקדה באיכות הבירה, וסיפרה את סיפורו של מייסד המבשלה ג\'יי סי יעקובסון \"שלא התפשר מעולם על איכות הבירה\". פרסומת זו נבחרה ב-2013 למהלך השנה של קרלסברג בעולם, ואומצה לעבודה בעוד מדינות בעולם.
קרדיטים: מנהל קריאיטיב ראשי: נדב פרסמן, מ.קריאיטיב: ערניר, ארטדיירקטור: ניב הרצברג, קופירייטר: טל הירשברג, ס.לקוחות: מאיה סלומון, סופרוויזרית: נטלי זיו, תקציבאי: תום דביר, סמנכ\"ל אסטרטגיה: שי ניסנבוים, דיוויד קוזמין, פלנר: עמרי רבין.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(17):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
12.מודעה ברמה בינלאומית.ג.עמיחי 01/2015/24הגב לתגובה זו0 0ההתלהבות של קרלסברג העולמית, ושל הבלוגים ברחבי הרשת מוכיחים את זה. בחו"ל מעריכים את המינימליזם הזה שלא יודעים לעשות בארץ. לא רע באומןסגור
-
11.בחיאת, זו הברקה ?! הקריאטיב אכן במצב קשה (ל"ת)קופי שופי 01/2015/23הגב לתגובה זו0 1סגור
-
10.וואוו !!!! עעענקקקק! דבר כזה עוד לא היה!!!!! (ל"ת)עדר של פירורים. 01/2015/23הגב לתגובה זו0 1סגור
-
9.מודעה מבריקה בעיניי (ל"ת)טוסטנקניק 01/2015/22הגב לתגובה זו0 0סגור
-
8.ערניר התותח - פרסמן שים לב לגבלוי 01/2015/22הגב לתגובה זו0 0בשקט בשקט צומח לו העשב השוטהסגור
- טען עוד
-
7.ערן אתה לא תתקדם ככה עם הראיונות האלה באייסעוגיות חנק 01/2015/22הגב לתגובה זו0 0תראה את אריאליסגור
-
6.אחלה עבודה! כל הכבוד (ל"ת)בלי קשר לערן ניר 01/2015/22הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.לגמרי סתםמעדיף חשיבה עמוקה 01/2015/22הגב לתגובה זו0 0אין פה תובנה מעניינת או קונספט משכיל. חבל ובהצלחהסגור
-
4.לערן ניריוסי 01/2015/22הגב לתגובה זו0 0לא סגרנו שאתה מפסיק עם הראיונות חאייס וההסברי קופי בבצפר שנה שנייה על כל נאד שהצוותים שלך תוקעים?סגור
-
3.מדהיםצ׳יזס האמיתי 01/2015/22הגב לתגובה זו0 0זה אחד הדברים הכי מטופשים ששמעתי בחיי, באמת. זה מסוג הדברים שאם לא עשו אותם קודם זה רק בגלל שמי שחשב על זה הבין שזה נמוך ועלוב, לא מבין את העניין סביב. לא ייאמן, תעשיית הפרסום הולכת לעזאזל...סגור
-
לא!מה זה משנה 01/2015/22הגב לתגובה זו0 0כי קודם היא הייתה חומר למוזיאונים...סגור
-
אבל למה אתה כל כך בוטה ואלים?נופית 01/2015/22הגב לתגובה זו0 0תכתוב ש ב ע י נ י ך זה לא מספיק טוב, לא מספיק מתוחכם, בסיסי, ראשוני, מה שבא לך. למה השפה הזאת? תרגע אחי הכל בסדר כולה פרסום במגזין אקדמי. מוכרחה להגיד לך שדווקא שמעתי מנהלים בכירים מפרגנים. אל תהיה כעוס כל כך, מריר כל כך ובטח לא תוקפני כל כך. זה בטוח לא קשור לפרסום. תרגע גבר בוא ניתן לך חיבוק, תשתחרר.סגור
-
אל תאמינו לצ'יזס!ג'יזס האמיתי 01/2015/22הגב לתגובה זו0 0רק ג'יזס יביא שלום!סגור
-
אל תאמינו לצ'יזס האמיתי! (ל"ת)צ'יזס האורגינל 01/2015/22הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.ערן ניריורם 01/2015/22הגב לתגובה זו0 0תפסיק לנסות למנף כל פוקי. זה מוציא אותך קטן.סגור
-
רעיונות קטנים וחכמיםפוקי 01/2015/22הגב לתגובה זו0 0לפעמים לא צריך קייס מפוצץ לאיזו פעילות GHOST בשביל לצאת גדולים. יש פה רעיון יפה וחכם שבלט לטובה כבר בגליון הדג, קיבל גושפנקא מבלוגים מובילים ויפה שגם בקרלסברג הבינ"ל שמו לב למודעת פרינט כל כך פשוטה. ככה שבמקרה הזה לפוקי של ערן ניר יש ריח נפלא.סגור
-
1.נדב פרסמן תותח. כל הכבוד (ל"ת)noy 01/2015/22הגב לתגובה זו0 0סגור