שיווק ופרסום

מטה קרלסברג הבינ"ל מתלהב מהמודעה של באומן: יפרסם אותה במדינות נוספות

מודעת Don't drink and drive של באומן לתחרות הקריאייטיב דג הזהב זכתה לחשיפה בינ"ל רחבה והגיעה גם למטה העולמי שבחר לאמץ אותה גלובלית
קרלסברג, בלי ה-Car (צילום יח"צ)
ללא ספק, תחרות הקריאייטיב דג הזהב של קבוצת שוקן, הוציאה השנה ממשרדי הפרסום כמה עבודות פרינט מעולות. אחת מהן היא של משרד הפרסום באומן בר ריבנאי שעיצב מודעה עבור מותג הבירה קרלסברג במסגרת המסר של Don\'t drink and drive.
המודעה זכתה לחשיפה בינלאומית והוצגה במספר בלוגים ואתרי פרסום מסביב לעולם, וכמו כן נבחרה למודעת השבוע באתר bestadsontv. היא מציגה את שמו של המותג הדני, אך חצוי בחלקו. במקום המילה המלאה Carlsberg מופיעה המילה lsberg בהשמטה של המילה Car - אוטו באנגלית, באופן שמעביר לנהגים ולקהל הרחב את המסר שאם שותים ונוהגים, יש סיכוי שתפספסו/לא תראו מכוניות אחרות בכביש.
במטה קרלסברג הבינלאומי לא נשארו אדישים בפני מודעת הקריאייטיב המקורית ובהתאם להצלחתה בעולם ביקשו מבאומן בר ריבנאי לאמץ אותה ברמה הגלובלית ולפרסם אותה במדינות נוספות. כמו כן שוקלים במטה קרלבסברג לפתח אותה לפלטרפורמה דיגיטלית רחבה יותר.
קארלסברג. אם שותים לא רואים את ה-Car
קארלסברג. אם שותים לא רואים את ה-Car
לדברי ערן ניר, מנהל הקריאייטיב: \"מעבר לפן הקריאטיבי של המודעה והמסר החינוכי, יש בה דרך חדשה ומעניינת לפרסום תדמיתי, בעידן חוק האלכוהול שקיים ומעניין מדינות רבות ברחבי העולם - כיצד ניתן לפרסם מותג בירה מבלי להראות את בקבוק הבירה, זהו עידן שכמעט ולא ניתן בו להניע לפעולה, לפרסם מסרים תדמיתיים הנוגעים למוצר אלכוהלי. המודעה הזו עושה זאת במסלול עקיף, ומנכסת למותג ערכים חיוביים שהצרכן יכול להעריך ולהוקיר\".
בבאומן מזכירים שזו לא הפעם הראשונה בה הצליח המשרד לכבוש את ליבו של המטה הבינלאומי של קרלסברג. בשנה החולפת התעניינו נציגי קרלסברג בעבודה נוספת של הצוות בישראל - האסטרטגיה שפותחה בבאומן במשך כחצי שנה, שהתמקדה באיכות הבירה, וסיפרה את סיפורו של מייסד המבשלה ג\'יי סי יעקובסון \"שלא התפשר מעולם על איכות הבירה\". פרסומת זו נבחרה ב-2013 למהלך השנה של קרלסברג בעולם, ואומצה לעבודה בעוד מדינות בעולם.
קרדיטים: מנהל קריאיטיב ראשי: נדב פרסמן, מ.קריאיטיב: ערניר, ארטדיירקטור: ניב הרצברג, קופירייטר: טל הירשברג, ס.לקוחות: מאיה סלומון, סופרוויזרית: נטלי זיו, תקציבאי: תום דביר, סמנכ\"ל אסטרטגיה: שי ניסנבוים, דיוויד קוזמין, פלנר: עמרי רבין.
תגובות לכתבה(17):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    מודעה ברמה בינלאומית.
    ג.עמיחי 01/2015/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההתלהבות של קרלסברג העולמית, ושל הבלוגים ברחבי הרשת מוכיחים את זה. בחו"ל מעריכים את המינימליזם הזה שלא יודעים לעשות בארץ. לא רע באומן
    סגור
  • 11.
    בחיאת, זו הברקה ?! הקריאטיב אכן במצב קשה (ל"ת)
    קופי שופי 01/2015/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 10.
    וואוו !!!! עעענקקקק! דבר כזה עוד לא היה!!!!! (ל"ת)
    עדר של פירורים. 01/2015/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 9.
    מודעה מבריקה בעיניי (ל"ת)
    טוסטנקניק 01/2015/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    ערניר התותח - פרסמן שים לב לגב
    לוי 01/2015/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשקט בשקט צומח לו העשב השוטה
    סגור
  • טען עוד
  • 7.
    ערן אתה לא תתקדם ככה עם הראיונות האלה באייס
    עוגיות חנק 01/2015/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תראה את אריאלי
    סגור
  • 6.
    אחלה עבודה! כל הכבוד (ל"ת)
    בלי קשר לערן ניר 01/2015/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    לגמרי סתם
    מעדיף חשיבה עמוקה 01/2015/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין פה תובנה מעניינת או קונספט משכיל. חבל ובהצלחה
    סגור
  • 4.
    לערן ניר
    יוסי 01/2015/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא סגרנו שאתה מפסיק עם הראיונות חאייס וההסברי קופי בבצפר שנה שנייה על כל נאד שהצוותים שלך תוקעים?
    סגור
  • 3.
    מדהים
    צ׳יזס האמיתי 01/2015/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה אחד הדברים הכי מטופשים ששמעתי בחיי, באמת. זה מסוג הדברים שאם לא עשו אותם קודם זה רק בגלל שמי שחשב על זה הבין שזה נמוך ועלוב, לא מבין את העניין סביב. לא ייאמן, תעשיית הפרסום הולכת לעזאזל...
    סגור
  • לא!
    מה זה משנה 01/2015/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי קודם היא הייתה חומר למוזיאונים...
    סגור
  • אבל למה אתה כל כך בוטה ואלים?
    נופית 01/2015/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תכתוב ש ב ע י נ י ך זה לא מספיק טוב, לא מספיק מתוחכם, בסיסי, ראשוני, מה שבא לך. למה השפה הזאת? תרגע אחי הכל בסדר כולה פרסום במגזין אקדמי. מוכרחה להגיד לך שדווקא שמעתי מנהלים בכירים מפרגנים. אל תהיה כעוס כל כך, מריר כל כך ובטח לא תוקפני כל כך. זה בטוח לא קשור לפרסום. תרגע גבר בוא ניתן לך חיבוק, תשתחרר.
    סגור
  • אל תאמינו לצ'יזס!
    ג'יזס האמיתי 01/2015/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק ג'יזס יביא שלום!
    סגור
  • אל תאמינו לצ'יזס האמיתי! (ל"ת)
    צ'יזס האורגינל 01/2015/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    ערן ניר
    יורם 01/2015/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תפסיק לנסות למנף כל פוקי. זה מוציא אותך קטן.
    סגור
  • רעיונות קטנים וחכמים
    פוקי 01/2015/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפעמים לא צריך קייס מפוצץ לאיזו פעילות GHOST בשביל לצאת גדולים. יש פה רעיון יפה וחכם שבלט לטובה כבר בגליון הדג, קיבל גושפנקא מבלוגים מובילים ויפה שגם בקרלסברג הבינ"ל שמו לב למודעת פרינט כל כך פשוטה. ככה שבמקרה הזה לפוקי של ערן ניר יש ריח נפלא.
    סגור
  • 1.
    נדב פרסמן תותח. כל הכבוד (ל"ת)
    noy 01/2015/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור