שיווק ופרסום

גלידה גולדה עושה מהפכה בתפריט: זה המוצר החדש והמפתיע שהשיקה

רשת הגלידריות גולדה מפתיעה ומשיקה קולקציית ניחוחות לבית בהשראת טעמי הגלידה האייקוניים, עם מארזים מיוחדים במיוחד לחג. הטעמים המפתיעים והמחירים לפניכם
מערכת ice | 
גלידה גולדה (צילום צילום אינסטגרם)
שגלידה הופכת לניחוח: רשת הגלידריות גולדה מפתיעה ומביאה את חוויית הפינוק מהכוס והגביע – אל הבית כולו, עם קולקציית ניחוחות לבית עליה הודיעה היום (רביעי) בהשראת טעמי הגלידה האייקוניים.
קולקציית הניחוחות לבית שפותחה במיוחד עבור גולדה, כוללת שני ניחוחות מקוריים וייחודיים: בייגלה מלוח – ניחוח עשיר ומאוזן שמשלב רעננות עם נגיעות מלח ים, אמבר ומאסק מלטף, חוויה עמוקה שמעלה זיכרון של הביס הראשון בגלידה שהפכה לאייקון.
סורבה תות – ניחוח פרשי וקליל שמתחיל בהדרים חמצמצים, מתעגל עם קרמיות עדינה ונחתם במתיקות של תותים עסיסיים – תחושה של חופשה בבית.
המהלך משתלב במגמות עולמיות בהן מותגי מזון ואופנה חוצים גבולות אל תחום הלייף סטייל. בדיוק כפי שמותגי קפה יצרו נרות ריחניים ומותגי שוקולד השיקו ליין קוסמטיקה, גולדה מביאה את בשורת החדשנות לישראל לא רק גלידה, אלא אווירה שממלאת את הבית.
מארז החג החדש של גולדה (צילום: מאי אלמוג)
​קולקציית הניחוחות החדשה תהיה זמינה לכם בסניפי גולדה ובאפליקציה החל מיום ראשון ה-7.9 כמארז חגיגי לראש השנה, הכולל גם חצי קילו גלידה. וכמה זה יעלה לכם אתם שואלים? מחיר המארז בסניפי גולדה ובאפליקציית גולדה הינם 159 שקל. 
עדי ארז אביטל, סמנכ"לית שיווק רשת גולדה: "הטעמים שלנו תמיד מתחילים מסיפור – וזאת ההזדמנות להפוך אותם לחוויה כוללת – לא רק קינוח אלא עולם שלם של רגש, זיכרון ורגעי עונג.  המהלך הזה הוא צעד טבעי שמתכתב עם מגמות עולמיות, שבהן מותגים גדולים חוצים גבולות ומציעים חוויות רב־חושיות. אנחנו נרגשים להביא את הבשורה הזו לקראת החג – להעניק לאנשים דרך חדשה להתחבר למותג, ולהכניס את גולדה אל תוך הבית, גם כשאין כפית בסביבה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה