שיווק ופרסום

התייחסות ראשונה מחברת הענק: "ג'ינסים טובים נראים טוב על כולם"

הקמפיין האחרון של אמריקן איגל הכעיס רבים ברשת, החברה בתגובה ראשונה: "נמשיך לחגוג את הדרך שבה כל אחד לובש את הג'ינסים של אמריקן איגל בביטחון ובאופן האישי שלו"
מערכת ice |  1
סידני סוויני אמריקן איגל (צילום אתר החברה)
הרשת געשה בשבוע האחרון בעקבות קמפיין של הכוכבת הבינלאומית, סידני סוויני למותג הבגדים, אמריקן איגל. אותו הקמפיין שהוצג על ידי החברה כ"תחילתו של עידן חדש", שמטרתו להחזיר את אמריקן איגל להובלה בתחום, במיוחד בקרב דור ה-Z גרם לזעם גדול.
הקמפיין המדובר תחת הסלוגן - Sydney Sweeney Has Great Jeans וגרם לזעם גדול מצד רבים על כך שהחברה מפיצה מסרים בעלי אופי גזעני בעקבות הדמיון במילים ל-Great genes, גנים מעולים. 
כעת, תגובתה של החברה בנושא. בחשבון האינסטגרם שלה פרסמה: "Sydney Sweeney Has Great Jeans הייתה ותמיד תהיה סיסמה שמתייחסת לג'ינסים, הג'ינסים שלה. הסיפור שלה. נמשיך לחגוג את הדרך שבה כל אחד לובש את הג'ינסים של אמריקן איגל בביטחון ובאופן האישי שלו. ג'ינסים טובים נראים טוב על כולם".
בעקבות המקרה, מנייתה של אמריקן איגל בלטה במיוחד בשבוע האחרון בעקבות הקמפיין השנוי במחלוקת בכיכובה של כוכבת "הלוטוס הלבן". מניית החברה זינקה ב-13% במסחר המוקדם לאחר השקת הקמפיין, ובולטת בענף האופנה הקמעונאית שמדשדש כבר תקופה. 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מפריע לכם קמפיין יהודי יהודונים גרמנים!
    ליטאי 08/2025/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תחי טיילור סוויפט.
    סגור