שיווק ופרסום

בהשקעה של מאות מיליוני שקלים: זה הקמפיין החדש של המשביר לצרכן

רשת המשביר לצרכן מקדמת קמפיין חדש להתאמת החזייה הנכונה בהשקעה של מאות אלפי שקלים. רשת בתי הכלבו תציע הנחה של 80% על הפריט השני מקולקציית ההלבשה התחתונה לחברות המועדון | כל הפרטים
מערכת ice | 
המשביר לצרכן (צילום Magma Images)
בהשקעה של מאות אלפי שקלים: רשת המשביר יוצאת בקמפיין הלבשה תחתונה תחת הסלוגן "It's a match!'. מטרת הקמפיין של רשת בתי הכלבו הישראלית היא לסייע לנשים בהתאמת החזייה המושלמת. על הפרסומת החדשה אחראי משרד הפרסום מקאן TLV והיא תוצג לראווה בערוצי הטלוויזיה, ברשתות החברתיות ובדיגיטל במשך עשרה ימים.
מנתונים עולמיים עולה כי למעלה מ- 80% מהנשים לובשות חזייה שלא מתאימה להן. על מנת לתת מענה לבעיה נפוצה זו המטרידה מיליוני נשים ברחבי העולם, רשת המשביר לצרכן מזמינה את לקוחותיה להגיע לאחד מסניפי הרשת לפגישת התאמה אישית עם יועצת מומחית שתתאים עבורן את החזייה המושלמת ממגוון הדגמים והמותגים שמציעה הרשת. כל לקוחה שתרכוש חזייה חדשה מהרשת,  תקבל גלויה עם המידות האישיות שלה. 

(צילום: אלון לוצקי)
בנוסף, הרשת תציע הנחה של 80% על הפריט השני לחברות מועדון ממגוון חזיות ופריטים נוספים במחלקת ההלבשה התחתונה עד ל-19 ביולי.  דקלה גנור שמש, מנהלת השיווק של המשביר, מסרה: "נשים רבות מסתובבות עם חזייה שלא מתאימה להן וכתוצאה מכך חשות אי נוחות מתמשכת ואף עלולות לגרום לעצמן נזק. חזייה המותאמת למבנה הגוף באופן מדויק מסייעת לתמיכה מיטבית בחזה וכן לשיפור ביציבה ובתחושת הנוחות לאורך כל היום". 
לדבריה, הקמפיין החדש נועד להעלות את המודעות בנושא, כך שכל אישה בישראל תדע מה המידה שלה ואיזה סוג של חזייה מדויק עבורה. כרשת המתמחה בין היתר בהלבשה תחתונה ומשווקת עשרות מותגים מובילים בתחום ובשיתוף עם נבחרת המומחיות שלנו, אנו מזמינים את הלקוחות להגיע לאחד מהסניפים שלנו וליהנות מהתאמה אישית של חזייה".  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה