שיווק ופרסום

כוכבת העל בקמפיין חדש בישראל: קולקציית האופנה הנדירה נוחתת בארץ

השחקנית האהובה אשלי פארק, המככבת בסדרה הידועה: 'אמלי בפריז', תככב בקמפיין חדש של המותג SKECHERS (סקצ'רס), לרגל השקת קולקציה חדשה של נעלים מדגם ה-UNO', הידועות כבסט סלר עולמי של המותג
מערכת ice |  1
אשלי פארק (צילום יחצ)
השחקנית הבינלאומית וכוכבת ברודווי, אשלי פארק, המככבת בסדרה הידועה: 'אמלי בפריז', שיוצאת בקרוב בעונה חדשה, תככב בקמפיין חדש של המותג SKECHERS (סקצ'רס), לרגל השקת קולקציה חדשה של נעלים מדגם ה-UNO', הידועות כבסט סלר עולמי של המותג. 
הקמפיין יעלה גם בישראל, החל מהשבוע הקרוב, ויכלול פרסומות לנשים וגברים בערוצי הטלוויזיה הנבחרים, שלטי חוצות ושילוט ברחבי הקניונים הפרוסים בארץ, מיתוג החנויות המובחרות, פרסום נרחב בסושיאל והדיגיטל ומיקרו משפיענים.
קולקציית UNO מפורסמת בזכות עיצובה הייחודי, מגוון רחב וצבעוניות. קולקציית Skechers Uno כבשה את העולם כנעל הספורט הנחשקת במסלולים ובמגזינים. הקולקציה החדשה  לקיץ 24 מגיעה לישראל בשלל צבעים ייחודיים ובולטים כיאה לדגמי ה-UNO של SKECHERS שגונבים את תשומת הלב – החל מטורקיז  בולט, סגול פסטלי, וורוד נועז. הקולקציה תגיע גם במגוון צבעים לגברים וכמובן גם בצבעי לבן ושחור.
נעלי אונו בעלות סוליה בטכנולוגיה Skech-Air - עם כרית אוויר גלויה המספקת גובה ותמיכה ויציבות לכף הרגל, ורפידת  Air-Cooled Memory Foam® - טכנולוגיה ייחודית הזוכרת את תצורת כף הרגל, מתאימה את עצמה אליה וכן שומרת על אוורור הרגל לאורך כל היום. 
אשלי ג'יני פארק (Ashley Jini Park) בת ה-33 היא שחקנית, רקדנית וזמרת אמריקאית הידועה בעיקר בזכות גילום דמותה של מנדי צ'אן בסדרת הקומדיה "אמילי בפריז" (עונה חדשה תעלה בנטפליקס באוגוסט) וגילום דמותה במקור של הדמות גרטשן וינרס במחזמר "ילדות רעות". היא הייתה מועמדת למספר פרסים בין היתר לפרס טוני ולפרס גראמי.
אשלי פארק בקמפיין החדש של סקצ'רס (צילום: יח"צ סקצ'רס)
אשלי פארק בקמפיין החדש של סקצ'רס (צילום: יח"צ סקצ'רס)
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חחחח הרגתם
    דויד 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כוכבת עולמית! כולה שחקנית סוג זין ונעליים כעורות של מותג שרק זקנות ולא מעודכנות נועלות
    סגור