השוק

בזק בינלאומי בעסקה חדשה: כך תעזור לחברות בישראל

בזק בינלאומי וספארקל מקבוצת טלקום איטליה מציעות לארגונים ישראליים הקמת אתר גיבוי מאובטח (DR) ביוון. שיתוף הפעולה החדש מציע מענה הוליסטי הכולל הקמת אתר גיבוי באתונה, קישוריות מהירה באמצעות סיב אופטי המחבר בין ישראל ליוון ואירוח מנוהל בסטנדרטים הגבוהים ביותר.
מערכת ice | 
בזק בינלאומי (צילום יחצ)
בזק בינלאומי, אחת מחברות ה-ICT המובילות בישראל וחברת ספארקל ישראל, מכריזות בימים אלו על שיתוף פעולה ראשון מסוגו במסגרתו יציעו לחברות ישראליות להקים אתר גיבוי (DR) באחד מאתרי האירוח-DATA Center של ספארקל באתונה. 
במסגרת הפתרון יציעו בזק בינלאומי וספארקל אירוח בדאטה סנטר באתונה וכן קישוריות עם יתירות באמצעות הכבל התת ימי של ספארקל MedNautilus והכבל התת ימי של בזק בינלאומי Jonah אשר ישמשו להעברת הנתונים באופן קבוע ומאובטח לאתר הגיבוי.
 
הבחירה באתונה כאתר גיבוי עבור חברות ישראליות נובע מן הקירבה היחסית של יוון לישראל, המאפשרת לבצע רפליקציה של הנתונים באופן מהיר. הפתרון מיועד לחברות ישראליות וגלובליות הנדרשות או מעוניינות להקים אתר גיבוי נוסף מחוץ לישראל.
ספארקל היא חברת בת של תאגיד טלקום איטליה. היא מציעה מגוון רחב של שירותי תשתית וקישוריות גלובלית באמצעות רשת סיבים אופטיים המתפרסים על למעלה מ- 600,000 ק"מ של סיבים ברחבי העולם ובעלת דאטה סנטרים באתרים שונים בעולם המתחברים ישירות לרשת הסיבים שבבעלותה. 
רון גלב, מנכ"ל בזק בינלאומי: "בזק בינלאומי ממשיכה להוות חברה מובילה בשוק ה-ICT המקומי ולהרחיב את שירותיה המוצעים ללקוחות העסקיים בתחומי תשתיות IT ותקשורת הנבחרות. אנו מחזיקים כיום ברשת הדאטה סנטר הגדולה במדינה עם 5 חוות שרתים ברחבי הארץ, וכעת החיבור בינינו לבין ספארקל יוצר פתרון משלים וסינרגטי למען הלקוחות בישראל. הפתרון של גיבוי המידע בחוות שרתים מחוץ לגבולות המדינה, מאפשר לחברות ישראליות הפועלות בזירה הגלובאלית לשמור את הנתונים מחוץ לישראל, ובסטנדרטים מחמירים מאוד."

רון גלב (קרדיט: רמי זרנגר)
לדברי דורון סימה, מנכ"ל ספארקל ישראל: "לקוחות הזקוקים לאחסון המידע שלהם מחוץ לישראל ימצאו מגוון רחב של יתרונות באתרי האירוח -Data Center ביוון. מעבר לקרבה בין ישראל ליוון, למתקני האירוח המאובטחים והעברת הנתונים המגובה, באמצעות שיתוף הפעולה עם בזק בינלאומי, הלקוחות ייהנו מפתרון מובנה מקצה לקצה עם one stop shop לכל מרכבי הפתרון. הלקוחות מקבלים מענה ממרכז שירות הלקוחות של בזק בינלאומי בישראל ושירות הלקוחות באתר ביוון של ספארקל הפועל 24/7 , כך שבכל בעיה יהיה מענה ישיר ללקוחות, ללא התערבות חברת צד שלישי".

דורון סימה (קרדיט: יח"צ)
מירי שורקי, סמנכ"לית עסקים גלובליים בבזק בינלאומי: "בתור חברה שמחזיקה כבר 13 שנים בכבל התת ימי JONAH המקשר את ישראל לעולם, מגיעות אלינו לא מעט פניות מחברות אשר נדרשות להחזיק גיבוי למידע במדינה חיצונית נוספת, ובכך להבטיח את יכולת הגיבוי והשחזור בתקופות של חוסר וודאות. חוסר וודאות זה מהווה זרז נוסף גם בקרב חברות נוספות רבות המתמודדות עם עלייה באיומים כנגדן בשל המלחמה בישראל. הקירבה של יוון לישראל וגם לאירופה, מאפשרת לחברות אלו לבצע את העברת הנתונים מאתר לאתר בצורה בטוחה ומהירה, קרוב לזמן אמת", מוסיפה שורקי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה