השוק

אחרי 16 שנים בבזק: גיא הדס, סמנכ"ל החברה פורש

גיא הדס שנחשב לדמות מוערכת מאוד בכלכלה הישראלית, הודיע היום על פרישתו מהתפקיד הבכיר בבזק; הדס ניווט את בזק בטלטלות המשמעותיות ביותר בחיי החברה שכללו את קריסתו של שאול אלוביץ' ואת הפרשה שהתגלגלה לכתב אישום נגד נתניהו
ניצן כהן |  1
גיא הדס (צילום רמי זרנגר)
גיא הדס, סמנכ"ל התקשורת וקשרי הממשל בבזק הודיע היום על פרישתו מהתפקיד. הדס שנחשב לדמות מוערכת מאוד בכלכלה הישראלית כיהן בבזק בתפקידים בכירים ב-16 השנים האחרונות וליווה את החברה בטלטלות המשמעותיות שעברה ששיאן היה הקריסה של שאול אלוביץ' שהיה אז בעל השליטה ועומד כיום למשפט הקשור לאירועים אלה ואף לאירועים שהובילו בסופו של יום לכתב אישום ולמשפט פלילי נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו.
הדס יישאר בתפקידו ככל שיידרש להעברה מסודרת של התפקיד. הדס החל את דרכו בבזק כדובר וחבר הנהלה, ובהמשך התפקיד צמח והתרחב, כאשר הפך לסמנכ"ל וקיבל על עצמו תחומי אחריות נוספים, בהם קשרי ממשל ואחריות תאגידית (ESG).
 
הדס אחראי על טיפול רחב ומתמשך בתדמית החברה מול התקשורת ומחזיקי עניין נוספים. טיפול זה כלל לא פעם ניהול אירועים מורכבים ורגישים. הדס אחראי גם על היבטים תקשורתיים ברמת התאגיד, היבטים הקשורים לשיווק, למעמדה התחרותי של בזק ולנושאים צרכניים ורגולטוריים.
בשנים האחרונות הדס הקים והוביל את תחום ה-ESG בבזק, הכולל הטמעת תרבות ארגונית נגזרת, הגדרת יעדים ומעקב ביצוע, פרסום דוח שנתי, עמידה בתקנים בינלאומיים וקשר עם חברות דירוג בינלאומיות בתחום ה-ESG, כשהחברה הפכה במהירות למובילה בתחומה.
במסגרת פעילות קשרי הממשל עסק הדס, בין היתר, בייצוג בזק אל מול בעלי עניין שונים, בשיקוף תרומת בזק לצמצום הפער הדיגיטלי בישראל, לקידום הטכנולוגי, להגברת הרווחה הצרכנית, ולקידום ענף התקשורת והמשק הישראלי כולו.
בעקבות ההחלטה אמר הדס כי, "לאחר שנים ארוכות ומלאות עשייה מגוונת ומרתקת מאין כמוה, החלטתי שהגיע הזמן לצאת לדרך חדשה, ולפתח את העשייה המקצועית שלי, תוך אימוץ אתגרים חדשים. לחבריי וחברותיי בבזק אני רוצה לומר תודה מעומק ליבי, על שליוו אותי בדרך שעברתי. אלה היו שנים מאתגרות ומספקות מאד. אני חש בר מזל על כך שלקחתי חלק במסעה של חברה כל-כך מצוינת כמו בזק, עם אנשים שאני מאוד אוהב".
מנכ"ל בזק, ניר דוד, מסר: "לאורך השנים, גיא היה כוח מוביל ובלתי נפרד מהצלחותיה של בזק. הוא הפגין מנהיגות, מקצועיות וחתירה בלתי מתפשרת להישגים, והוביל בהצלחה רבה את פעילות החברה בתחומי התקשורת, האחריות התאגידית וקשרי הממשל. אני מודה לגיא מקרב לב על תרומתו לבזק, ומאחל לו הצלחה רבה בדרכו ליעדים חדשים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אחד האיכותיים
    גיא הדס 05/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחד היהלומים של בזק, איש מדהים ואיש מקצוע מדהים - אהוב.
    סגור