טלוויזיה

ליאור דיין הצליח בענק: "נורמאלי" נמכרה ל-HBO באמריקה הלטינית

קבוצת דורי מדיה מכרה את הדרמה המבוססת על סיפור חייו של ליאור דיין יוצר הסדרה לוורנר מדיה שתשדר את הסדרה בערוץ HBO MAX מאמריקה הלטינית
מערכת ice | 
הסדרה "נורמלי" בכיכובו של רועי ניק (צילום אוהד קב)
"נורמאלי", הסדרה החדשה של HOT שיצרו ליאור דיין ואסף קורמן שגם מביים ושואבת השראה מאירועי חייו של דיין נמכרה השבוע ל-HBO באמריקה הלטינית.
כאמור, קבוצת דורי מדיה (DMG) מכרה את הדרמה ל-WarnerMedia באמריקה הלטינית, שם הסדרה תהיה זמינה ב-HBO Max. הסדרה עלתה לראשונה בנובמבר שעבר ב-HOT, וזכתה לביקורות ודירוגים חזקים כשסיימה את השנה כאחת משלוש הדרמות הנצפות ביותר. בהמשך השנה, "נורמאלי" נבחרה להשתתף בפסטיבל Mania Series במרץ 2020 בליל, צרפת. וייצגה את ישראל בקטגוריית Panorama International. 
"נורמאלי" מביאה את סיפורו של נעם אשכנזי אותו מגלם רועי ניק ("בתולות", "אופוריה" ו"קיבוצניקים") עיתונאי בן 23 ,פיטר-פן מטעם עצמו, מתמחה בהגשת טקסטים באיחור, הסנפת כדורי ריטלין שקונה מילדים בתיכון, השמדת מערכות- יחסים ודיבור אסוציאטיבי שנשמע כמו פואטרי-סלאם שיצא משליטה. לאחר שלקה בהתקף פראנויה קשה, נעם מוצא את עצמו מאושפז במחלקה סגורה ומתמודד לראשונה עם סביבה זרה שכוללת אנשים קיצוניים וחוקים נוקשים. במחלקה הפסיכיאטרית הוא גם מוצא לראשונה אנשים שיכולים להבין ולקבל אותו כפי שהוא, מה שגורם לו להאמין שמצא את המקום שהוא יכול להרגיש שייך, אלא שלמחלקה- ולצוות הרפואי שלה- חוקים משלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה