טלוויזיה

פאדיחת הלבשה? דנה ויס והילה קורח הולבשו זהה בשידור מקביל

טעות של סטייליסטיות או שתכלת זה השחור החדש? מגישות מהדורות סוף השבוע בערוצים המסחריים לבשו אתמול אאוטפיט דומה. הילה קורח צחקה על הסיטואציה, דנה ויס בחרה להתעלם
מערכת ice |  4
הילה קורח דנה ויס (צילום צילום מסך 13,12)
מה לבשתם אתמול בערב בזמן מהדורת החדשות המרכזית? לאור העובדה שמדובר בערב סופ"שי בואכה עייפות של תחילת שבוע - כנראה שלבשתם פיג'מה. אבל אם במקרה מצאתם את עצמכם עם ז'קט בצבע תכלת, בטח שמתם לב שאתם בכלל לא לבד, כי מי שעוד התלבשו באאוטפיט כזה הן שתי מגישות המהדורה של מוצ"ש בשני הערוצים המסחרים המתחרים: דנה ויס ב-12 והילה קורח ב-13.
הילה קורח שמגישה את מהדורת חדשות השבת בכל מוצ"ש לבשה אתמול, כאמור, את פריט הלבוש המאוד ספציפי, ובעצמה שמה לב להתרחשות בערוץ המקביל. כבר אחרי מהדורת החדשות מגישת 13 העלתה תמונה לחשבון האינסטגרם שלה כשהיא והמגישה בערוץ המתחרה מופיעות בה ראש בראש עם התלבושת האחידה וכתבה, "תאונת אופנה בשבת". 
הפוסט של קורח, "תאונת אופנה"
קורח גם תייגה את ויס, שמשגישה באופן קבוע את המהדורה המקבילה, חדשות סוף השבוע באולפן חדשות 12 אך ויס מצידה לא הגיבה לעניין, בעמוד האינסטגרם שלה היא דווקא התעלמה מהעניין לחלוטין, ולמרות שהיא מעלה בדרך כלל תמונות שלה לפני שידור עם הלוק שנבחר למסך, הפעם נעדרה תמונה כזאת. יש מצב שויס לקחה את זה יותר מדי קשה?
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    המדינה קורסת וזה מה שמעניין אתכם? (ל"ת)
    אבירם 06/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    וויס מחרידה . אל תשוו בכלל אותה לדר' קורח. (ל"ת)
    מוש 06/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ביב שופכין
    רוזנשטיין 06/2021/23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יש כלבה מסריחה כמו נבלה,וייס שם רשעים ירקב,ויש חזירה שצריך להזהיר אזרחים שלא להגיע אליה לתל השומר,החולנית הזאת לא מבינה ברפואה,ולא להיות שפן ניסיונות אצל הטינופת המגעילה הזאת,מאחל, ומייחל,ששתכן ועוד כמה חולירות כמותכן,וחולירות בערוצי האשפה שבקרוב תחברו לקורח,למטה באופל שם עים המישפחות המורחבות כדי לבער את הרשע,והטינופת,והסירחון שהסרחתם את כדור הארץ,עשרה קבין של רוע וארס ירדו לעולם,תישעה קבין לקחו כל מזהמי ושופרי ערוצי האשפה,והשאר כל העולם,מקוה שבקרוב לא תהיו יותרבני שיח,
    סגור
  • תן לי לנחש ? אתה ביביסט ?? (ל"ת)
    קורא בקפה 06/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור