טלוויזיה

אוולין הגואל על תפקידה ב"היורשת": "אני קוראת לזה שינוי"

היורשת שמשודרת בימים אלו כסדרת הדרמה העלילתית בקשת 12 לא תמיד מרימה את הרייטינג לערוץ, אבל אוולין הגואל טוענת, זאת לא רק סדרה, מדובר בשינוי, "המוזיקה המזרחית מקבלת מקום בפריים טיים"
שירה יום טוב | 
היורשת (צילום קשת 12)
השחקנית אוולין הגואל שבימים אלו נמצאת על המסך באפיק 12 כשהיא מגלמת תפקיד ראשי בסדרת הדרמה-קומדיה החדשה, "היורשת", פרסמה היום (ראשון) פוסט באינסטגרם ובו היא מסבירה את המשמעות הרבה, לדעתה, שיש לסדרה בכיכובה.
בשנים האחרונות, הגואל מככבת בסדרות דרמה ברצף, אחת אחרי השנייה. רק כמה שבועות לפני עליית "היורשת", שכאמור משודרת בימים אלו, הסתיימו שידורי הסדרה "ישמח חתני" בה שיחקה, שמהווה סדרת המשך לסרט באותו שם. הרשימה אחורה עוד ארוכה, אבל פוסט מסוג כזה לא פורסם על ידי השחקנית על הסדרות האחרונות שהשתתפה בהן. 
הגואל כתבה בחשבון האינסטגרם שלה כי הסדרה לוקחת תפקיד של שליחות, "היורשת היא לא סדרת טלויזיה. מי שבאמת שוקע לתוך הסדרה מצליח להבין את המשמעות שלה ואת השליחות החשובה שבתוך כל פרק ופרק".
 

את דבריה המשיכה השחקנית וסיפרה, "השבוע נכנסתי למונית ברדיו הושמע השיר איני יכול של ניסים סרוסי. בפעם האחרונה ששמעתי אותו ברדיו היה בשכונת ילדותי בפתח תקווה. תקראו לזה מקריות אני קוראת לזה שינוי. היורשת מחר אחרי החדשות בקשת תעשה זאת שוב. המוזיקה המזרחית מקבלת את המקום שלה בפריים טיים ויש עוד אמירות ויהיו עוד תפניות . זאת הסיבה שיוצרים עושים מה שעושים ואני גאה להיות חלק".
הסדרה, מספרת את סיפורה של טופז, זמרת צעירה שמנסה לפרוץ בעולם הזמר המזרחי ומתחמקת מהצל של סבתה, זמרת עבר שמנסה למנוע ממנה להיכנס לתחום. העלילה משלבת מוטיבים קלים של סיפור סינדרלה אבל הסיפור המרכזי הוא מאחורי הקלעים של תעשיית המוזיקה המזרחית, על אמניה, קודקודי התעשייה והקהל שלה. 
עם זאת, היורשת, כמו כל סדרות הדרמה בישראל מנהלת מאבק על לב הצופים מול סדרות הריאליטי. דווקא התכנים החברתיים ששמים דגש על סוגיות חברתיות  בישראל צריכים להתאמץ יותר על אהדת הקהל, אבל מפעם לפעם נראה שהיא עושה את זה בהצלחה ויוצרת באז ודיון חשוב סביב הנושא ששמה באור הזרקורים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה