ויראלי

זה השיא המטורף ששברו חברי קבוצת "קרניבורים אורגינל"

מנהלי קבוצת הפייסבוק הפופולרית הכריזו על תחרות חסרת תקדים בה הם יעניקו לזוכה 3,000 שקל לקניה בקצביה, אספקת שוקי אווז וכבד אווז לשנה שלמה וגריל יוקרתי. הם לא תיארו לעצמם שהפוסט יגיע למספר התגובות הכי גבוה אי פעם בפייסבוק ישראל
מערכת ice | 
ההגרלה בקרניבורים אורגינל (צילום צילום מסך פייסבוק)
הישראלים אוהבים בשר, ולא רק ביום העצמאות. את זה מוכיחה כבר כמה שנים קבוצת הפייסבוק הפופולרית "קרניבורים אורגינל" המונה כ-285 אלף חברים, שמהללת מידי יום את הבשר ועשירה בתמונות וסרטונים שגורמים לעוקבים להזיל ריר ולרוץ לקצבייה הקרובה לביתם. 
בקבוצת הקרניבורים, שגרעין החברים שלה כבר הפך לקהילה, החליטו במוצאי שבת האחרונה להכריז על תחרות שעוד לא נראתה בפייסבוק: זוכה אחד מאושר יזכה ב-3,000 שקל לקניה בקצביה, אספקת כבד אווז לשנה שלמה, גריל יוקרתי, אספקת שוקי אווז וסכין ומלקחיים רשמיים עם חתימת "הקרניבורים". 
הפוסט יצא משליטה וקיבל שיא תגובות בפייסבוק ישראל - יותר מ-2 מיליון תגובות, והסיבה היא חוקי התחרות: מי שרוצה לזכות צריך לתייג את חבורת הקרניבורים שלו, ולהגיב איתם יחד כמה שיותר פעמים את האימוג׳י - 🥩 - תחת התגובה שלהם, והשרשור הארוך ביותר יזכה את החבורה בכל הפרסים הנ"ל.
 
על מנת למנוע רמיה מנהלי הקבוצה קבעו כללים לתחרות: 
- משתמש אשר יעשה שימוש לא נאות כדוגמת דיווח על משתמשים ו/או תגובות ממשתמשים פיקטיבים - לא יהיה זכאי להשתתף בתחרות ויפסל במיידית.
- אחריות כתיבת התגובות באחריות המשתמשים בלבד.
- השרשור הארוך ביותר יזכה, לא לזרוק סתם סטייקים באוויר אלא על תגובה שחבר שלכם פתח.
- אין איחוד שרשורים, רק שרשור אחד יזכה והוא הארוך ביותר.
 
התחרות התחילה כאמור במוצ"ש האחרון וניתן להשתתף בה עד ה-08.02, כך שיש עוד כמעט חודש להגיב, מה שכנראה יגדיל עוד יותר את מספר התגובות. האם יגיע למספר התגובות הגבוה אי פעם בתולדות פייסבוק?
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה