ויראלי

אסון בבית הספר: הטעין את הטלפון ומת מפיצוץ

מקרי הטענה הגורמים לשריפה ממשיכים, כאשר תלמיד בית ספר בכיתה ה' הטעין את הנייד שלו באמצע שיעור מקוון, כאשר ברגע החיבור הטלפון התפוצץ וגרם להצתה של בגדיו של הילד, שמת בדרך לבית החולים
מערכת ice | 
הטענת סלולר (צילום pexels)
ברחבי העולם מדווחים מדי פעם על טרגדיות ואסונות העולים מחיבורים לחשמל של טלפונים או מוצרים אחרים הדורשים הטענה, כאשר בישראל רק לפני חודש בן 12 נספה בשריפה שפרצה בבניין כתוצאה מטעינה לא בטוחה של סוללת הקורקינט.
למרבה הצער זה אינו המקרה היחידי בישראל, ועל פי נתוני כבאות והצלה זה המוות הרביעי השנה בעקבות שריפה שהתלקחה כתוצאה מסוללת ליתיום של רכב דו-גלגלי חשמלי, וכ-150 דירות נשרפות בממוצע מדי כתוצאה מהטענת אופניים או קורקינטיים חשמליים.
בסוף השבוע בהודו, סטודנט בן 18 מת לאחר שהטלפון שהיה מוטען על מיטתו החל להתלקח ומיטתו עלתה באש. הסטודנט לא הצליח להימלט מהשריפה ומת כתוצאה מכוויות קשות.
בוייטנאם השבוע קרה אסון נוסף כאשר תלמיד בית ספר, בכיתה ה' בלבד, מת בגלל הטענת הנייד שלו. התלמיד השתתף בשיעור מקוון והטעין את הנייד שלו לצרכי השיעור, כאשר לפתע הטלפון התפוצץ והצית את בגדיו של הילד. על פי הדיווחים, הילד השתתף בשיעורים מקוונים בעקבות מגבלות הקורונה במחוז בו הוא גר בוייטנאם. המקרה המצער התקיים בשעות הצהריים.
כבר לאחר הישמע הפיצוץ, שכניו של הילד מיהרו להגיע לבית ולהבהיל אותו לבית החולים, אך הוא נפטר זמן קצר בטרם הגיע לקבלת טיפול רפואי. על פי דיווחים נוספים, משפחתו של הילד לא רוצה שהמקרה ייחקר.
יש לציין כי עד לשעה זו, יצרנית הטלפון וסוגו, כמו גם אם כבל ההטענה היה מקורי או התאים לטלפון, טרם פורסמו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה