ויראלי

נתניהו מלגלג על בנט: "שמעתי שביידן היה מאוד קשוב"

אחרי הפגישה של נפתלי בנט בבית הלבן, שהסתכמה עם כותרות על ההירדמות המביכה של ג'ו ביידן, ראש האופוזיציה בנימין נתניהו מלגלג את המקרה בלייב בטוויטר
מערכת ice |  6
בנימין נתניהו ונפתלי בנט (צילום יהונתן זינדל פלאש 90)
לפני כשלושה שבועות נפתלי בנט השלים את אחד מסבבי הדיפלומטיה המקובלים של ראש ממשלה בישראל ונסע לפגישה בחדר הסגלגל שבבית הלבן. הנסיעה של בנט לא עברה חלק בלשון המעטה. כזכור, הפגישה נדחתה בכמה שעות בשל המתקפה הפתאומית בשדה התעופה בקאבול ולא היה ברור אם הפגישה תתקיים או שראש ממשלת ישראל הצעיר המריא לשווא עד לארצות הברית.
בנט וכלל המשלחת שהתלוותה אליו נאלצו להאריך את שהותם בוושינגטון הבירה למשך כל השבת , אבל זה לא היה השיא, כשהפגישה התקיימה בסופו של דבר, התרחשה הסיטואציה ההזויה שתפסה כל כותרת אפשרית - ביידן, פשוט נרדם במהלך הפגישה עם ראש הממשלה בנט.
הסרטון שצולם על ידי הדוברות הרשמית של הבית הלבן הפך ויראלי בישראל, ומי שמגיב אליו הערב הוא ראש האופוזיציה בנימין נתניהו שבמהלך סרטון לייב בחשבון הטוויטר שלו הפגין ביכולות משחק ונתן חיקוי לנשיא ארצות הברית ביידן כשהוא מלגלג על ראש הממשלה שנכנס לתפקיד תחתיו.

נתניהו נשאל בסרטון על כך שנפתלי בנט נפגש עם נשיא ארצות הברת ג'ו ביידן, ובתגובה אמר נתניהו: "שמעתי שבנט נפגש עם ביידן. שמעתי שביידן היה מאוד קשוב בפגישה הזאת", אמר ראש האופוזיציה והרכין את ראשו בעייפות: "שמט את ראשו בהסכמה".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    בושה לביבי. פגיעה ביחסי חוץ. אופוזיציה למדיננ
    רונן 09/2021/19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כמו בחוק האזרחות שחבר (עם שיקלי) לאיימן עודה ואחמד טיבי וכל המשותפת וחצי מרעם כדי להפיל את חוק האזרחות ולאפשר בכך בקשת אזרחות ל 15,000 פלשתינים באיחד משפחות... שריפת האסמים... עכשיו הוא פוגע גם ביחסי ישראל עם ארה"ב ולך תדע איפה הוא מנצל את הקשרים שנוצרו לו במהלך שנות שילטונו הארוכות בעולם כדי לחבל ביחסים שרוה"מ ישראל יזכה להם במקומות אחרים כולל באו"מ. ביבי נהיה סכנה לישראל. כך גם תומכיו שעדיים הולכים עיוורים אחריו לתהום.
    סגור
  • 5.
    עשית מספיק נזקים
    לא יודע להפסיד בכבוד 09/2021/19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    היה לנו מספיק ממך נתניהו
    סגור
  • 4.
    מי שמשפיל את ביידן ככה לא בונה על חזרה קרובה לשלטון
    אלי ארגמן 09/2021/19
    הגב לתגובה זו
    4 1
    תודה, מר נתניהו. אין מי שחופר לליכוד בור עמוק יותר ממך. תודה על הפינוקים. ככה זה... אתמול ראש ממשלה, היום ליצן וידאו חסר סיכוי בפייסבוק. תענוג.
    סגור
  • 3.
    ביבי כראש אופוזציה הוא נכס אדיר למרכז-שמאל
    אבי 09/2021/19
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אם ילך... הממשלה תקרוס תוך 5 שניות. תשאר נשמה... אתה ראש אופוזיציה כלבבנו. בהערכה רבה, בנט והשרים.
    סגור
  • 2.
    האיש הזה היה פעם ראש ממשלה? כבר שכחנו
    אמיליה 09/2021/19
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מנסה בכח להישאר בתודעה עם הסרטונים המביכים האלה. לא ילך.
    סגור
  • 1.
    וואו, תסתכלו על הקרחת של ביבי. מ-ט-ו-ר-ף!
    פרטוש 09/2021/19
    הגב לתגובה זו
    14 1
    פעם היה ספר צמוד על חשבון משלם המיסים, אז היה מי שהיסווה את זה טוב. היום ביבי צריך לממן טיפולי שיער וקוסמטיקה מכיסו, אז הוא מעדיף להראות ככה ולא להוציא שקל מהכיס. לא נפלתם מהכסא - נכון?
    סגור