ויראלי

בנט עקץ את 'השר החתיך בישראל': "תפסיק להביך את הגברים"

בפתח ישבת הממשלה החדשה ראש הממשלה נפתלי בנט עקץ את שר התיירות הנכנס שהוכתר בסוף השבוע לשר החתיך בישראל, יואל רזבוזוב הובך אך הצליח להציל את עצמו 
מערכת ice |  3
יואל רזבוזוב (צילום טוויטר)
בסוף השבוע שעבר, כמה ימים אחרי השבעת הממשלה פוסט אחד תפס את תשומת הלב בישראל: תיעוד של שר התיירות כשהוא במהלך ספורט ימי. יואל רוזבוזוב, שר התיירות הנכס מטעם סיעת יש עתיד אכן נצפה בשריריו כשהוא חשוף חולצה וכך, השמועה פשטה בין גולשי ישראל כמו פוסט ויראלי בשדה לייקים, והוא הוכתר לשר התיירות החתיך ביותר בתולדות ישראל.
בפתח ישיבת הממשלה הראשונה היום, פנה בנט אל ספורטאי העבר שהפך ויראלי והעיר לו, "יואל, תפסיק להביך את הגברים מול הנשים שלהם". השר הנבוך, שלא ציפה לתגובה כזאת מראש הממשלה חילץ את עצמו מהעניין בטענה כי מדובר במילוי תפקידו כשר התיירות ואמר, "זה לשם השיווק של חוף הים הישראלי".
כזכור, רוזבוזוב לא סתם מחזיק בגוף בנוי - מדובר בג'ודוקא עבר ישראלי שאביו במקרה גם היה מנהל ספורט מחוזי ברוסיה, ממנה עלה בילדותו עם משפחתו. רוזבוזוב פיתח קריירת ג'ודו מצליחה ואף ייצג את ישראל באליפות אירופה, אליפות העולם ובאולימפיאדה. מאליפויות אירופה הביא פעמיים מדליות כסף ובמשך עשור החזיק בתואר אלוף ישראל.
בעקבות פציעות שונות הסתיימה הקריירה שלו בג'ודו בהדרגה ובמקביל החל בפיתוח קריירה פוליטית וציבורית בעירו - נתניה ובתחום הספורט בישראל. הוא נמנה עם רשימת המייסדים של יש עתיד וכיהן כבר כח"כ, אך כעת הוא לראשונה מכהן כשר עם תיק בממשלה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    סוף סוף ישיבת ממשלה בלי מלחמות (ל"ת)
    חזון אחרית הימים 07/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    הכי חכם אנושי ומרשים (ל"ת)
    שיקלי הכי יפה וחתיך 07/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    שימו בפוסטר למצעד הגאווה ותראו איזו תיירות נכנסת
    שר נתייאות 06/2021/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אחד כזה יכול להכניס תיירות להטבית שתכניס כסף ותיירות גדולה למדינה מקהל שמחכה איפה לבזבז
    סגור