ויראלי

צפו: כוכבי ארץ נהדרת קורעים את הרחבה במסיבת סוף הצילומים

חברי הקאסט של ארץ נהדרת התכנסו אתמול אחרי סיום של העונה בתל אביב לחגיגה פרועה לצלילי ניינטיז נוסטלגים, זאת לרגל סיום העונה ה-18 מי נתן את הריקטד הכי מרשים?
שירה יום טוב |  1
ארץ נהדרת מסיימת עונה (צילום יחצ קשת 12)
ביום שני השבוע שודר פרק הסיום של העונה ה-18 של תוכנית הסאטירה ארץ נהדרת. ארץ נהדרת עשתה בעונה הזאת נתוני צפייה מדהימים וחיזקה את מעמדה כתוכנית הפריים טיים הנצפית ביותר בטלוויזיה הישראלית עם נתון שיא לעונה של 25.9% לפרק הנצפה ביותר שלה. 
אז לשאלתה של מעיין אדם, זה מה שקיציס עושה כשאין ארץ נהדרת: אתמול התכנסו צוות ההפקה והשחקנים על גג מלון לייט האוס של בראון הוטל ב-haiku, שם חגגו את סיום הצילומים ושידור העונה במסיבה פרועה רווית שירי ניינטיז ואווירת דיסקוטק. מריאנו אידלמן, תום יער, אורי לייזרוביץ' ושני כהן הפגינו יכולות ריקוד מרשימות ביותר, לעומת זאת אנה זק לא נראתה בשיא הקופצניות שלה. 
כל זה קורה בזמן שבחוץ מתחוללת הסערה של עמית סגל שנגררה בעקבות הראיון שלו ליעקב ברדוגו, שם טען כי "להתבכיין על סאטירה זה אחד הדברים הכי פתטיים שיש אז אני מקבל את זה באהבה אני רק תוהה, איפה זה היה על עיתונאים משמאל". 

עוד אתמול חשף סגל את מה שהוא באמת חושב על התוכנית בציוצים חריפים בטוויטר בהם כתב, "אצלם, ראשי הימין הם נאצים, אבל הימין מסית. רחמים על אסי, שני, קיציס והאחרים שצריכים לשמש הפרזנטורים של התועמלנים האלה".
מולי שגב, יוצר ועורך ארץ נהדרת הספיק להגיב לו הבוקר אחרי שהתעורר מהמסיבה הפרועה של ליל אמש, לצידו נעמד גם גיא פינס. סגל קיבל רוח גבית מעיתונאי הימין על דבריו והעניין גרב דיוני טוויטר בטונים גבוהים עד לרגע כתיבת שורות אלו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תוכנית פח! אנשים פח! (ל"ת)
    ירושלמי 06/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור