ויראלי

רשימת הקניות הזו כבשה את טיקטוק

גבר ביקש מאשתו לקפוץ רגע לסופר להביא חלב - והיא חזרה עם רשימת קניות באורך של סרט. אז הוא צילם, הוסיף מוזיקה של סרט והעלה לרשת החברתית טיקטוק. התוצאה הפתיעה אפילו אותו
מערכת ice | 
קבלה שהפכה לוויראלית בטיקטוק (צילום מתוך הטיקטוק של @gooniedad)
כשפול ג'ונסטון-ניילור, מנהל בכיר ברשת בתי קולנוע בריטית, שלח את אשתו לסופרמרקט המקומי "רק לקנות חלב", הוא לא חשב שזה יסתיים בתהילה עולמית - אבל זה מה שקרה לאחר שהעלה סרטון טיקטוק של התוצאה.
בסרטון מציג ג'ונסטון-טיילור את הקבלה שהחזירה אשתו מהסניף הסמוך של רשת הספורמרקטים האירופית Aldi, והוא עושה זאת בפורמט של כתוביות סיום של סרט, ובליווי המנגינה הידועה מסרטי "מלחמת הכוכבים", שבדרך כלל מלווה בכתוביות שנראות קרובות וגדולות בתחתית המסך ו"מתרחקות" ומתכווצות ככל שהן עולות כלפי מעלה. כמו כתוביות הסיום של סרט קולנוע, הרשימה ארוכה מאוד, ומכילה מאות פריטים נוספים מלבד החלב שאותו ביקש פול.
 
@gooniedad

#May4th #StarWars #Shopping #Groceries #may4thbewithyou #GoonieDad #ALDI

♬ Star Wars - Produced - Ettore Stratta

מרגע ההעלאה, בשבוע שעבר, צבר הסרטון פופולאריות במהירות, ונכון לעכשיו צבר כבר יותר מ-2.5 מיליון צפיות, מאות אלפי לייקים ועשרות אלפי שיתופים. גם התגובות זרמו, ובהן בעיקר בדיחות על כך שמחירי המוצרים בסופרמרקט המדובר נמוך משמעותית מבכל סופרמרקט אחר, ולכן לפחות האישה קנתה יותר מדי בסופרמרקט ה"נכון". כמה מהמגיבים אף רמזו כי פול אשם במה שקרה, מאחר ש"אף אחד לא הולך לאלדי רק בשביל חלב" ו"כל מי שנכנס לאלדי בשביל חלב ייצא ממנו עם סט סירים ובובות פורצלן של נמיות".
פול עצמו השתעשע מהעובדה שדווקא הסרטון הזה שלו הפך לוויראלי, שכן לדבריו הוא מנסה כבר זמן רב ליצור סרטונים ויראליים ודווקא הסרטון הזה לא נחשב בעיניו למתוחכם במיוחד. עם זאת, הוא שמח מאוד על התוצאה, ועל השיתופים הרבים שהגיעו מכל רחבי העולם וחלקם הגיעו מאושיות רשת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה