ויראלי

טיקטוק מחקה סרטון של ביידן עם ילד

תיעוד של נשיא ארה"ב הנכנס ג'ו ביידן בו הוא נראה מלטף ומנשק ילד בן 9 מופץ בימים האחרונים ברשתות החברתיות כרמיזה להתנהגות מינית בלתי נאותה מצד הנשיא. אבל האירוע המלא מאיר את התנהגותו של ביידן באור שונה לחלוטין

מערכת ice | 
גו ביידן (צילום Official portrait of United State)
סרטון של נשיא ארה"ב ה-46, ג'ו ביידן, בקרבה שעשויה להיראות בלתי נאותה לילד בן 9, נפוץ בשבוע האחרון ברשתות החברתיות. בסרטון נראה ביידן, שעומד מאחורי הילד, מלטף את שערו, אוחז בפניו, מתכופף ונושק לו ואז נעמד חזרה וממשיך ללטף את שערו של הילד.

הסרטון עלה לרשת החברתית טיקטוק ב-29 באפריל, מלווה בשיר המשמש בדרך כלל לסרטונים בהם "חברים טובים" מתגלים כזוגות, ברמיזה לכך שביידן מטריד את הילד מינית. אותו חשבון כלל סרטונים נוספים של הנשיא נוגע בילדים באופנים שעשויים להיחשב בלתי נאותים.
אך האמת, לפחות במקרה של הסרטון הזה, שונה מאוד: מדובר בקטע מתוך לוויית בו ביידן, בנו הבכור של הנשיא, שמת מסרטן בשנת 2015 בגיל 46. הילד שמאחוריו עומד ביידן הוא נכדו, רוברט האנטר השני, שצופה בארונו של אביו מובל לתוך כנסייה לטקס האשכבה. בתיעוד המלא של הלוויה, ששודר בזמנו בטלוויזיה האמריקאית, ניתן לראות כי מספר שניות לפני שביידן נוגע בנכדו מבצע רוברט האנטר הצעיר תנועה שעלולה להתפרש כאילו הוא שוקל לרוץ אל ארונו של אביו. לכן, ייתכן שהסב, שהיה אז סגנו של הנשיא ברק אובמה, ניסה להרגיע את נכדו ולמנוע ממנו לעשות זאת.
לאחר הגילוי כי מדובר בהוצאה של אירוע מהקשרו, מחקה טיקטוק את הסרטון ואת החשבון שהעלה אותו - אך הסרטון כבר זכה ל-120,000 צפיות והופץ גם ברשתות החברתיות האחרות, ועדיין מופץ בפייסבוק ואינסטגרם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה