מדדים ומחקרים

לראשונה ב-NBA: שלוש קבוצות בשווי 5 מיליארד דולר ומעלה

לראשונה ב-NBA שלוש קבוצות כדורסל רושמות שווי של 5 מיליארד דולר. למרות הירידה בשידורים החיים, קבוצות ה-NBA קיבלו חסויות גדולות יותר ויחד עם הפוטנציאל של הצמיחה של עסקאות זכויות בליגה
מערכת ice | 
לברון גיימס (צילום אינסטגרם)
לראשונה בהיסטוריה של ה- NBA, בליגת הכדורסל האמריקאי יש שלוש קבוצות שונות בשווי של יותר מ -5 מיליארד דולר לכל אחת: הניו יורק ניקס, גולדן סטייט ווריורס ולוס אנג'לס לייקרס. 
הניו יורק ניקס היא קבוצת הכדורסל היקרה באמריקה, בשווי של 5.8 מיליארד דולר, גולדן סטייט ווריורס ב-5.6 מיליארד דולר ולוס אנג'לס לייקרס - 5.5 מיליארד דולר. שתי הקבוצות האחרונות שנועלות את החמישייה הראשונה הם: שיקגו בולס עם 3.65 מיליארד דולר ובוסטון סלטיקס עם שווי 3.55 מיליארד דולר לפי המגזין הבינלאומי "פורבס".
למרות שהעונה האחרונה הייתה עם מספר נמוך של שידורים חיים. השווי הממוצע של קבוצה ב-NBA עומד על 2.48 מיליארד דולר, עלייה של 13% מאז פברואר. העלייה היא תוצאה של הגדלת חסויות והפוטנציאל של הצמיחה של עסקאות זכויות התקשורת בליגה.
על פי הערכות, ה-NBA הרוויחה שיא של 1.46 מיליארד דולר מהכנסות חסויות בעונה שעברה וככל הנראה היא תעלה על זה במהלך העונה הנוכחית. ה-NBA מכוונת לסכום של כ-75 מיליארד דולר במשך תשע שנים לאחר שורה של עסקאות על זכויות השידור, זינוק משמעותי לעומת 24 מיליארד הדולר הקיימים בעסקאות שעדיין בתוקף עם דיסני וורנרמדיה. הסכמים אלה יפוגו בשנת 2025.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה