נדל"ן ותשתיות

הפניקס בהשקעת ענק בתחום הבנייה: אלו הדירות שייבנו

אב-גד החזקות, העוסקת בייזום ובניה למגורים וביצוע בשוק ההתחדשות העירונית, חתמה על הסכם מימון פרויקט גבעת אולגה עם הפניקס, בהיקף של עד 72 מיליון שקל. אלו בתים ייבנו?

מערכת ice | 
הפניקס (צילום Magma Images)
אב-גד החזקות, העוסקת בייזום ובניה למגורים וביצוע בשוק ההתחדשות העירונית, חתמה על הסכם מימון פרויקט גבעת אולגה עם הפניקס, בהיקף של עד 72 מיליון שקל.
הסכם המימון כולל מסגרת אשראי לרכישת קרקע בהיקף של כ-23 מיליון שקל, מסגרת מימון לשלב הבנייה בהיקף של כ-9 מיליון שקל, ערבויות ביצוע של כ-3 מיליון שקל ומסגרת פוליסות לרוכשי הדירות בהיקף של כ-69 מיליון שקל.
פרויקט גבעת אולגה כולל כ-20 מגרשים בגבעת אולגה שנרכשו תמורת כ-26.6 מיליון שקל. בכוונת החברה לבנות במגרשים בתים פרטיים דו משפחתיים בסטנדרט גבוה. המגרשים ממוקמים ברחוב קדימה בשכונת גבעת אולגה בחדרה, וממוקמים כ-500 מטר מחוף הים.
אב-גד פועלת בתחום ההתחדשות העירונית. החברה נוסדה בשנת 1996 ע"י אל"מ במיל" מיכאל רצון ומנוהלת על ידי מנכ"ל החברה, ראם רצון, והיא מונה כיום 25 עובדים בעלי ניסיון רב בתחומי הנדל"ן השונים. החברה מתמקדת באזורי ביקוש בלבד והינה בעלת מומחיות רבה בביצוע פרויקטים של התחדשות עירונית בכל האספקטים השונים.
מאז הקמתה, יזמה והקימה מעל 500 יחידות ב-10 פרויקטים שונים. כיום מעורבת החברה בפרויקטים בהיקף כולל של כ-210 יח"ד בהקמה או לקראת תחילת ביצוע ומעל 2,700 יח"ד בשלבי תכנון שונים. בשנת 2019 היווה תחום ההתחדשות העירונית כ- 21% מסך התחלות הבנייה, כאשר בשלוש השנים האחרונות חל גידול של כ- 30% בהתחלות הבנייה בתחום ההתחדשות העירונית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה