נדל"ן ותשתיות

ראול סרוגו עולה למתקפה: "ראשי הערים חייבים להתעשת"

יו"ר התאחדות הקבלנים במסר חד לרשויות: "האחריות המלאה לקידום ולזירוז הריסה ובניה חדשה של בניינים מסוכנים שנבנו לפני 50 שנה ויותר באמצעות תמ״א 38 ופינוי בינוי היא של ראשי הערים, כל גרסה אחרת של טיפול קוסמטי בבניינים כאלה לא תספיק"

מערכת ice | 
ראול סרוגו (צילום כפיר סיון)
בהתאחדות הקבלנים בוני הארץ מגיבים למכתב שבו דורשים ראשי הערים מהמדינה לפעול למניעת קריסת בניינים ותוקפים בצורה חריפה את המחדל לדבריהם שמעמיד משפחות רבות בסכנה, גם לרכוש וגם לחייהם.
ראול סרוגו, יו"ר התאחדות הקבלנים, מסר כי: "כפי הערכנו כבר לפני 4 שנים יש מעל 300 אלף דירות בבניינים בסכנת קריסה מיידית ועל הרשויות המקומיות לסמן אותם ולהביא להריסתם ובנייתם מחדש. כל גרסה אחרת של טיפול קוסמטי בבניינים כאלה לא תספיק".
"האחריות המלאה לקידום ולזירוז הריסה ובניה חדשה של בניינים מסוכנים שנבנו לפני 50 שנה ויותר באמצעות תמ״א 38 ופינוי בינוי היא של ראשי הערים. עליהם להתעשת, להפסיק לצפות שאחרים יעשו עבורם את העבודה ולעשות את המאמץ המתבקש להציל את חיי התושבים שלהם שנמצאים בסכנה של פצצה מתקתקת כדבריהם".
עוד הוסיף סרוגו: "ענף הבנייה והתשתיות יעמוד לצד כל מי שיקדם פעולה למניעת אסון של קריסת בניינים כפי שעשה עד כה". להערכת ההתאחדות, המדינה מפגרת באופן משמעותי בכמות הדירות שיש לבנות בשנים הקרובות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה