נדל"ן ותשתיות

רוטשטיין זינק בהכנסות: הכפיל אותן לכ-130 מיליון שקל

חברת הנדל"ן מסכמת את הרבעון השני עם זינוק במכירות, הכפלה בהכנסות ועלייה חדה ברווח הנקי לכ-34 מיליון שקל. אבישי בן- חיים, מנכ"ל החברה: "עליית מחירי הדירות נמשכת כמו גם עליית תשומות הבניה ולא נראה שתחול התמתנות בטווח הנראה לעין"
אריאל נוי | 
אבישי בן חיים מנכ"ל רוטשטיין נדל"ן בע"מ (צילום רוטשטיין נדלן בעמ)
רוטשטיין פרסמה את דוח הרבעון השני עם זינוק במכירות, הכפלה בהכנסות ועלייה חדה ברווח הנקי.  ההכנסות ברבעון השני של 2021 הוכפלו לכ-130 מיליון שקל, בהשוואה לכ-65 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד– הודות לגידול בהיקף המכירות, התקדמות קצב ביצוע פרויקטים והאיחוד לראשונה עם חברת הבת 'אנשי העיר' הפועלת בתחום ההתחדשות העירונית באיזור ת"א. 
כמו כן, נרשמה עלייה של למעלה מפי 3 בהיקף מכירת דירות ביחס לרבעון מקביל אשתקד- במהלך הרבעון מכרה החברה כ-68 יחידות דיור, בהשוואה למכירת 19 יחידות דיור ברבעון המקביל אשתקד. 
קצב המכירות הגבוה ממשיך גם לאחר תאריך המאזן– מתחילת חודש יולי ועד היום מכרה החברה 71 יחידות דיור נוספות; מתחילת השנה ועד היום מכרה החברה 203 יחידות דיור בתמורה ל-392 מיליון שקל, כל דירה חמישית נמכרה בהתחדשות עירונית, לפי מחיר דירה ממוצע של כ-5 מיליון. נכון לסוף חודש יוני השנה, מבצעת החברה ומשווקת כ-1,160 יחידות דיור חלק החברה עומד על כ-750 יחידות דיור, מתוכן נמכרו 420 יחידות דיור בתמורה לכ-800 מיליון שקל.
הרווח הנקי המיוחס לבעלי מניות ברבעון השני של שנת 2021 טיפס לכ-34 מיליון שקל, בהשוואה לכ-2.6 מיליון שקל– כתוצאה מהגידול בהיקפי הפעילות ומהכרה ברווח בגין השלמת העסקה למכירת חלק מהמקרקעין בפרויקט 'כרמי הנדיב' בקרית מלאכי. 
אבישי בן-חיים, מנכ"ל רוטשטיין: "אנו מציגים רבעון עם זינוק של למעלה מפי 3 בהיקף המכירות, כתוצאה מהפעלות שנקטנו בשנים האחרונות להגדלת מלאי הדירות לצד הביקושים החזקים לרכישת דירות– ביקושים שלא צפויים להתמתן בטווח הנראה לעין. מחירי הדירות בישראל עלו מתחילת השנה בכ- 7.7% ואני לא צופה התמתנות בעליה זו בעיקר על רקע מחירי תשומות הבניה שעולים בצורה משמעותית. המחיר ההמוצע לדירה שמכרנו מתחילת השנה עמד על כ- 2 מיליון שקל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה