נדל"ן ותשתיות

צפו בהריסת המבנה הוותיק מקום המדינה: תמ"א 38 ברובע 3 בת"א יוצאת לדרך

במקום 11 דירות וותיקות יבנו 20 דירות חדשות במסגרת תכנית תמ"א 38 ברובע 3 בתל אביב, שיוצאת לדרך אחרי הריסת הבניין החלה הקמתו של פרויקט אלחריזי 
 
אריאל נוי |  2
אלמוג אלחריזי 11 (צילום קבוצת אלמוג)
פרויקט חדש של קבוצת אלמוג ברחוב אלחריזי פינת רחוב בן עזרא (רובע 3) בתל אביב יוצא לדרך במסגרת תמ"א 38 הריסה ובניה. לאחר סיום פינוי הדיירים החלה הריסת הבניין הוותיק, לקראת חפירת היסודות ובניית הבניין החדש.
המבנה הוותיק שנהרס הוא בן 4 קומות שנבנה בשנות ה-40 של המאה הקודמת וכולל 11 יחידות דיור. הדירות הקיימות היו בגדלים של 64, 69, 74 ו-94 מ"ר בנוי ללא חניה ומעלית. הבניין החדש יתנשא לגובה 7 קומות עם 20 יחידות דיור, מעלית ומרתף חנייה בן 3 קומות. תמהיל הדירות מגוון וכולל דירות 2,3,4 חדרים, דירות גן ופנטהאוז המשתרע על פני כל הקומה העליונה. אדריכל הפרויקט הינו רועי פישר.
בעלי הדירות הקיימות שהחלו את התהליך עם קבוצת אלמוג לפני 4 שנים, יקבלו שדרוג משמעותי בדמות דירה חדשה בגודל דירתם הקודמת ובנוסף מרפסת שמש של 10-12 מ"ר ומקום חנייה תת קרקעי. המפרט של הדירות יכלול מערכת מיזוג אוויר מיני מרכזית, מערכת בית חכם ועוד. 

סרטון הריסה פרויקט אלחריזי from קבוצת אלמוג כ.ד.א.י on Vimeo.


רובע 3 בתל אביב נחשב לאזור שקט ויוקרתי וחלק מאזור הצפון הישן של העיר ומשתרע בין נחל הירקון בצפון, בן ציון ומרמורק בדרום, הים במערב ואבן גבירול במזרח. הפרויקט נמצא במיקום מרכזי בקרבה לאבן גבירול, גן העיר וארלוזורוב, וברחוב פנימי שקט ונסתר. רחוב אלחריזי נמצא באזור ההכרזה של אונסקו, כאשר המשמעות היא מגבלות שונות על תכנון הפרויקט הכוללות למשל גובה מקסימלי, דרישה לגוונים בהירים בתכנון הבניין ועוד.
מהחברה נמסר כי נותרו למכירה דירות גן אחרונות ודירת 4 חדרים החל מ 3.85 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תהיה להם חניה? תהיה םניה לקורקינטים
    מהנדס הרס העיר 07/2021/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צריך להצר את הרחוב כמו כל הרחובות בתל אביב. צריך להתחיל לחפור תעלות כמו באצסטרדאם
    סגור
  • 1.
    תמא
    חחח 07/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין שבערים אחרות זה קורה באשקלון לא זז רק שלטים ושקרים
    סגור