מינויים

רובי ריבלין מקבל שדרוג לאלקטריאון? זה היועץ האטסרטגי שהצטרף

קורי ג'ונסון שכיהן עד לאחרונה כיו"ר מועצת עיריית ניו-יורק, מצטרף לאלקטריאון כיועץ אסטרטגי עבור השוק האמריקאי. ג'ונסון, שהוביל את תכנית האב לעידוד התחבורה הציבורית בעיר, יסייע לחברה בגיבוש אסטרטגיה וחדירה לשוק התחבורה במדינה ובעיר ניו יורק 
מערכת ice |  3
ראובן ריבלין (צילום מרים אלסטר פלאש 90)
חברת אלקטריאון הישראלית, הודיעה  היום (שני), על הצטרפותו  של קורי ג'ונסון, יו"ר מועצת עיריית ניו-יורק לשעבר, כיועץ אסטרטגי לחברה. בתפקידו יסייע לאלקטריאון לגבש אסטרטגיית חדירה לשוק האמריקאי בכלל ולמדינה והעיר ניו-יורק בפרט. בהמשך להקמת חברת בת בארה"ב וכחלק מאסטרטגיית החדירה לשוק האמריקאי, זיהתה החברה את מדינת ניו-יורק והעיר ניו-יורק בתור שוק מרכזי הודות למיצוב העולמי הגבוה של העיר ולמספר הגבוה של הציים המסחריים הפועלים בה.
על רקע חוק התשתיות הפדרלי החדש והיעדים השאפתניים של העיר לצמצום פליטות גזי חממה, מתכוונת החברה לפעול על-מנת להוות גורם מרכזי בהתמודדות עם האתגרים הכרוכים בחישמול הציים המסחריים בעיר באמצעות טכנולוגיית הטעינה האלחוטית שלה. ג'ונסון יצטרף לחברה בתור יועץ ויסייע לה ביצירת אסטרטגיה ברורה לחשמול ציים המבוססת על שירותי הטעינה האלחוטיים של החברה באופן התואם את האופי הייחודי של העיר.
 
הוא יתווה את אופן העבודה עם גורמי העיר והמדינה השונים, ייזום תקשורת עם לקוחות ויספק תמיכה כוללת בחזונה של החברה אל מול הגורמים השונים בעיר ובמדינה כולה לאפשר תפעול יעיל כלכלית ורציף עבור ציים חשמליים, ללא צרכי הנדל"ן וההשפעות החזותיות הנגרמות מפתרונות טעינה מסורתיים וללא הצורך בסוללות ענק מזהמות, תוך שידרוג מאסיבי של רשתות החשמל העירוניות.  
ג'ונסון חולק עם אלקטריאון את החזון למימוש הפוטנציאל הגדול הטמון בטכנולוגיה לצמצום פליטת גזי חממה וזיהום האוויר בעיר באמצעות קידום פתרון כלכלי יעיל וסביבתי לחשמול הציים המסחריים כגון ציי אוטובוסים ציבוריים, הסעות תלמידים, מוניות ורכבי שילוח. בשנת 2019 הוביל ג'ונסון מהלך ליצירת תכנית אב חדשנית לכבישי העיר שנועדה לערער את הדומיננטיות של הרכב הפרטי והביאה לחקיקה בדבר יצירת נתיבי אוטובוסים ייעודיים ורשת ענפה של מסלולי אופניים, ביחד עם יוזמות נוספות שנועדו לקדם חזון של תחבורה ירוקה ומתקדמת בעיר. 
ג'ונסון אמר: "אלקטריאון זה העתיד ואני נרגש להצטרף לצוות הנועז ובעל החזון ולסייע לו במשימתו לחישמול התחבורה בעולם. העיר ומדינת ניו-יורק מובילות את המאבק במשבר האקלים ושואפות להיות בחזית הטכנולוגיה. לכבוד לי להצטרף לאלקטריאון בתור יועץ ואסטרטג, על מנת לסייע לחברה להפוך את העיר והמדינה של ניו יורק למקום טוב ומקיים יותר".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    איש אלים ומסוכן !!! (ל"ת)
    אסף 01/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    האיש הזועף והמחנך
    שמובי 01/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאחר ההצלחה המסחררת של" עמי בחר בטרור",ההצלחה מובטחת.
    סגור
  • 1.
    יש לו כוונות טובות אבל הוא לא יודע לאן הוא נכנס (ל"ת)
    ג'וני מניו יורק 01/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור