מינויים

SAP ישראל בסבב מינויים: מי מונה לסמנכ"ל התפעול

סבב מינויים בחברת פיתוח התוכנה: רמי מנחם מונה לסמנכ"ל תפעול ראשי בסאפ ישראל, אוהד פרקש מונה לסמנכ"ל הכספים ואלה פרגר מונתה לסמנכ"לית מכירות בענן
מערכת ice | 
SAP (צילום ויקיפדיה)
חברת פיתוח היישומים הארגוניים SAP, מכריזה על שורה של מינויים חדשים בהנהלת החברה בישראל. מינויים אלו צפויים לתמוך במעבר של לקוחות SAP לענן ולביצוע טרנספורמציה דיגיטלית: רמי מנחם מונה לסמנכ"ל תפעול ראשי (COO) ב-SAP ישראל. בנוסף לתפקיד זה, יוביל רמי את תחום שירותי RISE with SAP אשר נועדו לסייע ללקוחות לבצע תהליך של טרנספורמציה דיגיטלית הוליסטית בתנאים ובזמן המתאים להם.
בתפקידיו הקודמים בחברה, רמי שימש כסמנכ"ל מכירות פתרונות רוחביים והיה אחראי על ניהול צוות המתמחה במכירת פתרונות רוחביים בתשעה עולמות תוכן. רמי משמש מזה כ-12 שנים בתפקידי ניהול מכירות בכירים ב-SAP ישראל, והוא בעל תואר מהנדס תעשייה וניהול ממכללת שנקר.
אוהד פרקש מונה לסמנכ"ל העסקים של SAP ישראל. אוהד יוביל את צוותי מנהלי המכירות המגזריים (Industry Sales Executive). בתפקידו הקודם בחברה, שימש אוהד כסמנכ"ל תחום המכירות לארגונים גדולים ועבד עם מקבלי ההחלטות בארגונים הגדולים ביותר בישראל, במגוון תעשיות. לאוהד ותק של כעשר שנים ב-SAP ישראל. אוהד הינו בעל תואר ראשון ושני מהמכללה למנהל  
 
אלה פרגר מונתה לסמנכ"לית מכירות הענן ב-SAP ישראל ותוביל את הצוות המתמחה במכירת פתרונות רוחביים (LoB). במסגרת תפקידיה הקודמים בחברה, אלה הובילה את צוות מנהלי הלקוחות האחראי על מכירות, טיפול וליווי של לקוחות ופיתוח עסקי במגזרי בריאות, בנקאות וביטוח, כימיקלים, אוטומוטיב ותעשיות נוספות. לאלה ותק של כ-12 שנים ב-SAP ישראל, והיא בעלת תואר בהנדסת חומרים וכימיה מהטכניון.
סתוית נבון, מנכ"לית SAP ישראל, אמרה כי, "אני נרגשת לפתוח את שנת 2022 ולהכריז על מבנה ארגוני חדש של הנהלת החברה בישראל, אשר יסייע ל-SAP להמשיך להוביל את הטרנספורמציה בשוק ויחזק את הלקוחות והשותפים שלנו במעבר שלהם לענן. אנו ב-SAP רואים חשיבות גדולה בקידום ופיתוח העובדים שלנו והמינויים החדשים של רמי מנחם, אוהד פרקש ואלה פרגר ממחישים זאת. צוות הניהול שלנו מביא עמו ניסיון רב בניהול העסקים של SAP ואני בטוחה כי שינוי זה יתמוך באסטרטגיית הצמיחה שלנו בתחום הענן ובתוכניות הצמיחה של לקוחותינו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה