מינויים

פוורפליט מינתה את סטיב טואו לתפקיד מנכ"ל החברה

פוורפליט, הנסחרת בבורסות נאסד"ק ותל אביב לפי שווי של כ-177 מיליון דולר, מספקת פתרונות IoT אלחוטיים ופתרונות M2M למנויים. בעקבות המינוי, טואו צפוי לקבל אופציות לרכישת כ-4.6 מיליון מניות רגילות של החברה

איתמר כהן | 
סטיב טואו, מנכ"ל פוורפליט (צילום פוורפליט)
חברת פוורפליט, העוסקת במתן פתרונות אלחוטיים, דיווחה היום (רביעי) כי מינתה את סטיב טואו לתפקיד מנכ"ל החברה. הוא יחליף בתפקיד את כריס וולף, שכיהן כמנכ"ל מ-2016. טואו כיהן בחמש השנים האחרונות כנשיא וסמנכ"ל תפעול בחברת Aptos, וב-2016-2011 שימש סמנכ"ל הפעילות המסחרית של Masternaut.
בעקבות המינוי, טואו צפוי לקבל אופציה לרכישת 500 אלף מניות רגילות של החברה, שמחיר המימוש שלהן יהיה שווה למחיר הסגירה של המניה עם כניסתו של טואו לתפקיד. בנוסף, הוא יקבל אופציות מבוססות ביצועים לרכישה מצטברת של כ-4.125 מיליון מניות רגילות של פוורפליט.
 
פוורפליט, הנסחרת בבורסות נאסד"ק ותל אביב לפי שווי של כ-177 מיליון דולר, מספקת פתרונות IoT אלחוטיים ופתרונות M2M (שירותי מכונה למכונה) למנויים - לאבטחה, שליטה, מעקב וניהול משאבים ניידים, כגון משאיות, נגררים, מכולות וציי רכב. מטה החברה ממוקם בוודקליף לייק שבניו ג'רזי, ולחברה משרדים ברחבי העולם.
טואו מסר כי הוא שואף למנף את הרקע שלו ב-IoT (האינטרנט של הדברים) ואת המומחיות שלו ב-SaaS (תוכנה כשירות) כדי לשפר את החוזק הארגוני של פוורפליט. "אני מאמין שפוורפליט ממוצבת היטב כמובילה בשוק ה-IoT העולמי, שצפוי להגיע ל-58 מיליארד דולר ב-2025", אמר טואו.
יו"ר דירקטוריון פוורפליט, מייקל ברודצקי, הוסיף כי "סטיב מצטרף לארגון שלנו בתקופה שבה יש מומנטום תפעולי ופיננסי חזק, מאזן יציב והזדמנויות צמיחה בשפע. לסטיב יש היסטוריה מרשימה של העצמה ושינוי בארגונים בתעשיית התוכנה, אשר סיפקו תוצאות יוצאות דופן עבור לקוחות, עובדים ובעלי מניות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה