מינויים

מנכ"ל התאחדות המלונות ימונה לשגריר ישראל באמירויות

שר החוץ החליט למנות את אמיר חייק לשגריר ישראל הראשון באמירויות. חייק נחשב כמי שמקורב מאוד ללפיד ואף גיבה אותו בלא מעט החלטות כשזה כיהן כשר האוצר
מערכת ice | 
רו"ח אמיר חייק (צילום סמדר כפרי)
מינוי חדש של ממשלת ישראל יוצא לדרך. מנכ"ל התאחדות המלונות ויו"ר תאגיד המחזור אל"ה, אמיר חייק, ימונה לשגריר ישראל הראשון באיחוד האמירויות. הוא יחליף בתפקידו את חייק יחליף בתפקיד את איתן נאה ששימש כממונה זמני באבו-דאבי בחצי השנה האחרונה והקים את השגרירות.
חייק שכיהן בעבר כמנכ"ל משרד התעשייה והמסחר וכמנכ"ל התאחדות התעשיינים אמר עם מינוי: ״אני מודה לשר החוץ, יאיר לפיד, על האמון. כבוד גדול עבורי להיות השגריר הראשון באיחוד האמירויות ולייצג את מדינת ישראל. איחוד האמירויות היא עולם שלם של הזדמנויות כלכליות משותפות, זו משימה חשובה ומרגשת ויש עבודה רבה לפנינו.  אין לי ספק שאזכה לשיתוף פעולה מלא מכל משרדי הממשלה וביחד נצליח לטובת שיתופי הפעולה המדיניים והכלכליים של שתי המדינות״.
שר החוץ, יאיר לפיד הוסיף: ״אמיר חייק, עתיר ניסיון וידע בתחומי הכלכלה והתיירות, הוא האיש המתאים למסד את הגשר בין ישראל לאמירויות. אחרי פתיחת השגרירות הגיע הזמן גם למנות שגריר ראשון לאיחוד האמירויות״.
על פי עיתונאי וואלה, ברק רביד, מדובר במינוי פוליטי של שר החוץ שנועד להעביר מסר להנהגה באבו-דאבי שהשגריר באבו-דאבי הוא איש אמונו עם קשר ישיר אליו. ניסיונו של השגריר החדש כאמור הוא בעיקר כלכלי והוא נחשב מקורב מאוד לשר החוץ.  רק לפני מספר שבועות עיתונאית חדשות 12 קרן מרציאנו פרסמה כי לפיד מינה אותו לבורר בוויכוח פנימי בתוך מפלגת "יש עתיד" בין שרת הכלכלה אורנה ברביבאי לבין שר הרווחה מאיר כהן על המיקום של זרוע העבודה בממשלה החדשה וחייק הוא זה שקבע כי זרוע העבודה צריכה להיות באחריות משרד הכלכלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה