מינויים

סמנכ"ל סלברייט מונה ליו"ר ההנהלה הציבורית במכון הייצוא

תפקיד ההנהלה לסייע לענף בטחון מולדת, תעופה וחלל במכון היצוא בקידום הזדמנויות עסקיות בשווקים בינלאומיים. בין היתר, ההנהלה ממליצה על סדרי העדיפויות של החברות הישראליות והשווקים המרכזיים
שירה יום טוב | 
מאיר אבידן (צילום סלברייט)
מאיר אבידן מונה ליו"ר ההנהלה הציבורית (Advisory Board) של הענף לביטחון המולדת (HLS) במכון הייצוא. אבידן מכהן כסמנכ"ל פיתוח עסקי בינלאומי בחברת סלברייט (Cellebrite) הישראלית, מובילה עולמית בתחום Digital Intelligence.
בהנהלה הציבורית  חברות תעשיות ביטחון מולדת מובילות ובהן אלביט, רפאל, מר טכנולוגיות, Corsight, מיפרם ואחרות, המייצגות כ-400 חברות בתחום בטחון המולדת בישראל.
 תפקיד ההנהלה לסייע לענף בטחון מולדת, תעופה וחלל במכון היצוא בקידום הזדמנויות עסקיות בשווקים בינלאומיים. בין היתר, ההנהלה ממליצה על סדרי העדיפויות של החברות הישראליות והשווקים המרכזיים, בהן היא מזהה פוטנציאל עסקי.
"אני שמח על ההזדמנות לחזק את האקו-סיסטם הישראלי בתחום בטחון המולדת ולהגדיל את החשיפה וההזדמנויות העסקיות בחו"ל", אמר מאיר אבידן. "זהו אחד הענפים החזקים ביותר שיש לישראל, עם מובילות גלובליות רבות במגוון תחומים. עם זאת, על רקע התחרות הגלובלית הגוברת, עולה חשיבות שיתוף הפעולה בין החברות הישראליות, כדי לפתח מגוון כלים ודרכים להגדלת כמות העסקאות וההזדמנויות, ובזאת אני מתכוון להתמקד".
"ישראל היא האב חדשנות טכנולוגי, בזירת ה- HLS העולמית - מתעשיות בטחון המולדת הגדולות ועד לסטארטאפים צעירים ופורצי דרך" אומר טל סימן טוב, ראש ענף ביטחון המולדת, תעופה וחלל במכון היצוא. שמח על ההזדמנות לעבוד עם קבוצה של מובילות ומובילים מהתעשייה שתסייע בידי מכון היצוא לייצר ערך עסקי רב ליצואני ביטחון המולדת.
בתפקידו בסלברייט בשלוש השנים האחרונות, אבידן אחראי על פיתוח ערוצים עסקיים חדשים בזירה הבינלאומית עבור החברה ועל הקשרים עם מקבלי ההחלטות בקרב לקוחות אסטרטגיים ברחבי העולם, בעיקר עם גורמי אכיפת החוק במדינות השונות, לרבות האינטרפול, היורופול, וגורמי אכיפת החוק וממשל מול מדינות רבות. פתרונות ה-Digital Intelligence של סלברייט מסייעים במליוני חקירות ברחבי העולם, ומשמשים אלפי סוכנויות אכיפת חוק מובילות וארגונים בפענוח תיקי פשיעה, ביותר מ-140 מדינות.
לפני סלברייט, כיהן אבידן כראש אגף הערכות לאומית ברשות הלאומית להגנת הסייבר (כיום מערך הסייבר הלאומי) במשרד רה"מ. עוד שימש כמנהל אגף הביטחון ואבטחת מידע בכיר באלביט מערכות בחטיבת יבשה ותקשוב וכחבר הנהלה באלביט, המדווח ישירות למנכ"ל. לאבידן ניסיון של 18 שנים במשרד הביטחון, כולל תפקיד נספח משרד הביטחון בהודו, במסגרת תפקידו זה היה אמון על פרויקטים משותפים עם התעשיות הביטחוניות הישראליות בהודו וקידום פרויקטים משותפים בין ישראל להודו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה