מינויים

מייקרוסופט מינתה יו"ר חדש, מה יעלה בגורלו של ביל גייטס?

חברת הענק בחרה במנכ"ל סתיה נדלה לעמוד בראשה במקומו של ג'ון תומפסון שיתפקד כמנהל ראשי עצמאי. השינוי מגיע כשנה לאחר פרישת גייטס מהדירקטוריון, כאשר בימים אלו הוא בכלל נמצא תחת זכוכית המגדלת בשל התלונות העומדות נגדו על מערכת יחסים עם עובדת לפני 20 שנה
כפיר אדר | 
ביל גייטס (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של ביל גייטס)
עידן חדש במייקרוסופט. חברת הענק בחרה הבוקר (רביעי) ליו"ר החדש שלה את המנכ"ל סתיה נדלה, במקום ג'ון תומפסון. נדלה, שלקח את תפקיד המנכ"ל בשנת 2014 מסטיב באלמר, שימש בקנה מידה גדול יותר בעסקיה, כולל רכישות של מיליארד דולר כמו לינקדאין, נואנס תקשורת וזנימקס.
החברה מסרה כי תומפסון, שלקח את תפקידו כיו"ר מייסד שותף של ענק התוכנה ביל גייטס בשנת 2014, ישמש כמנהל עצמאי ראשי. השינוי המנהלי ברמה הגבוהה ביותר מגיע קצת יותר משנה לאחר שגייטס פרש מהדירקטוריון ואמר כי יתמקד בעבודות פילנתרופיות של קרן ביל ומלינדה גייטס, אחת מארגוני הצדקה הגדולים בעולם.
 
החברה הודיעה בחודש שעבר כי ביצעה בדיקה למעורבות חריגה של גייטס עם עובדת לפני כמעט 20 שנה, לאחר שנמסר לה בשנת 2019 כי ניסה לפתוח בקשר רומנטי עימה, תוך כדי שהיה נשוי, דבר שהוביל בסופו של דבר גם לגירושין שלו מאשתו מלינדה אחרי 27 שנות נישואין.
מייקרוסופט סירבה להתייחס לשאלה האם מועצת המנהלים שלה החליטה כי גייטס צריך ללכת, בכל מקרה יש גם חדשות טובות, כאשר החברה גם הכריזה על דיבידנד רבעוני של 56 סנט למניה לתשלום ב-9 בספטמבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה