מינויים

פרטנר בצונאמי עזיבות: אחרי המנכ"ל גם המשנה למנכ"ל פורש

שרשרת העזיבות ממשיכה בחברת התקשורת, לאחר שהמנכ"ל איציק בנבנישתי הודיע על עזיבה מפתיעה לאחר חילוקי דעות עם יו"ר הדירקטוריון אסנת רונן. לאחר שתי סמנכ"ליות גם המשנה למנכ"ל יובל קינן פורש
מערכת ice | 
יובל קינן (צילום יחצ)
מה עובר על חברת התקשורת פרטנר? חודש לאחר הודעתו הדרמטית והמפתיעה של המנכ"ל איציק בנבנישתי כי הוא עוזב את תפקידו, ולאחר עזיבתן של שתיים מהבכירות בשדרה הניהולית, סמנכ״לית משאבי אנוש ומנהל עינת רום וכן סמנכ"לית השיווק והשירות של החברה תרי ישכיל, בחברה מודיעים היום (חמישי) כי גם המשנה למנכ"ל יובל קינן מתכוון לפרוש מהחברה לאחר חמש שנים.
כזכור, בנבנישתי הודיע בתחילת חודש אפריל כי הוא מתפטר מתפקידו לאחר שש שנים בהן כיהן החל מיוני 2015, וזאת ללא הודעה מוקדמת, כאשר ברקע הדברים חילוקי דעות עם יו"ר הדירקטוריון אסנת רונן. אתמול הודיע דירקטוריון חברת התקשורת כי אבי צבי, לשעבר מנכ"ל רשת 13, ימונה למנכ"ל החדש של החברה.
יו"ר הדירקטוריון, אסנת רונן, הודתה איציק בנבנישתי והביעה את תודתה והערכתה העמוקה להישגיו ותרומתו לחברה, וזאת מבלי להזכיר את המחלוקות בין השניים: "אני רוצה להודות לאיציק, על שש שנים בהן הוביל את פרטנר והפך אותה בכישרון רב מחברת סלולר מצוינת לקבוצת תקשורת כוללת. מההיכרות בינינו אני יודעת שאתה תמיד מחפש את האתגר הבא ומאחלת לך בשמי ובשם דירקטוריון החברה המון הצלחה".
לאחר התפטרותו של המנכ"ל, שתי בכירות נוספות הודיעו על עזיבתן. עינת רום, סמנכ״לית משאבי אנוש, הודיעה על עזיבה לאחר 11 שנה בחברה, וכן סמנכ"לית השיווק, תרי ישכיל לאחר 4 שנים.
כאמור, גם יובל קינן, המשנה למנכ"ל פרטנר, הודיע על כוונתו לפרוש אחרי יותר מ-5 שנים בחברה. איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר, הודה ליובל על תרומתו המשמעותית להצלחות של פרטנר ועל השותפות לדרך כמשנה למנכ"ל, ואמר: "יובל, אתה מנהל של אנשים ואני רוצה להודות לך ברמה החברית והחברתית, על המסע המשותף שעשית איתי בפרטנר. אני בטוח שגם בתפקידים המרכזיים הבאים שתמלא תוביל לפריצות דרך חדשניות ועסקית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה