תקשורת ומדיה

אמילי מואטי תוקפת: "ליקוי מאורות מרתיח ועלוב, תתביישו"

חברת הכנסת ממפלגת העבודה יוצאת במתקפה חריפה נגד גיוס ההמונים להוצאות המשפט של בנימין נתניהו: "קמה קבוצה, הדובדבן על הקצפת של החברה השבעה ואוספת כסף לראש ממשלה הכי עשיר שכיהן כאן". רוטמן, אוואט וגלבוע הגיבו
מערכת ice |  6
אמילי מואטי (צילום אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
ח"כ אמילי מואטי יצאה הבוקר (שני) במתקפה חריפה על קמפיין גיוס ההמונים להוצאות המשפט של ראש הממשלה לשעבר, יו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו. לדבריה, יש אזרחים במצב כלכלי קשה ומגייסים כסף לאדם עשיר. מואטי תקפה את נתניהו באופן אישי. ח"כ שמחה רוטמן וכוכב הישרדות VIP, דודו אוואט וטל גלבוע, ביקרו.
מואטי כתבה בדף הטוויטר שלה: "בני אדם נגררים שנים בהוצאות לפועל, יש שאוספים שקל לשקל באימה כדי לשרוד כאשר דלתות נטרקות להם בפרצוף והנה קמה קבוצה, הדובדבן על הקצפת של החברה השבעה ואוספת כסף לראש ממשלה הכי עשיר שכיהן כאן, שאם היה לו טיפה אחת של דרך ארץ הוא היה עוצר את זה מיד. ליקוי מאורות מרתיח ועלוב, תתביישו".
ח"כ שמחה רוטמן הגיב: "הקואליציה שאת חברה בה מעבירה מיליארדים למקבלי פנסיות תקציביות ומעלה מסים על אלה שאוספים שקל לשקל, על חד פעמי ועל שתיה. יותר מזה, ניסיתם גם לעצור מהרגע להרגע את ההנחה במעונות למשפחות העניות ביותר בישראל. כל זה לא הוציא ממך עצבים כאלה. מעניין למה".
 
מואטי הגיבה לטענות של רוטמן: "סליחה רגע, זה לא אתה שעסוק בלהסביר לי כל יום במליאה שאתה מאמין ש'החזק שורד' והסכמים קיבוציים זה רע, כנל שוויון בשכר (שים לב לקשב שלי) ורווחה הופכת אנשים לעצלנים? או שהתבלבלתי בשמחה אחר?"
רוטמן הגיב לטענות וטען: ""נראה לי שהיית עסוקה להקשיב לקריקטורה שיש לך בראש על מהו ימין כלכלי. חלק מהמושגים אצלך בציוץ מעולם לא יצאו משפתיי. לגבי הסכמים קיבוציים, זה אחלה. בתנאי שמותר גם לצאת מהם, ולא כופים אותם על אנשים. לגבי 'רווחה' שמייצרת מלכודות עוני, התבלבלת. זה לא אני אמרתי לך, זה המציאות אמרה".
ומואטי סיכמה: "שמחה, השיחה הזו התקיימה ועוד איך. גם לגבי שכר המורים (שאז אמרת שאתה לא חושב שצריך להיות שוויון בשכר המורים) שדרכו הגענו להסכמים קיבוציים וגם לגבי מדינת רווחה. זה מה שהיה, קריקטורה? שיהיה אבל זה מה שנאמר".
 
גם כוכב הישרדות VIP, דודו אוואט הגיב: "אמילי את חיילת במפלגת הקיבוצניקים מרב סיפרה לך על הסכם שנותן להכי חזקים במדינה עוד מתנות של 28 מילארד שקל בקרקעות?"
גם הפעילה טל גלבוע המזוהה עם הליכוד הגיבה: "מישהו מפריע לך לתרום לנזקקים? אני כל החיים שלי בפעילות ציבורית למען הציבור, מותר לי לתרום או שמותר לתרום רק קרקעות לקיבוצים במיליארדים? למה לא דאגת לקרקעות לאנשי הפריפריה? ובמילים פשוטות, מי שואל אותך?! חצופה. דואגת לאנשים הכי מסודרים במדינה ומעזה לצייץ".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    להקמת החווה באח הגדול חחחחח מילים
    מחכה לתרומה של גלבוע 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו חול
    סגור
  • 5.
    יש לנו רווחה מהממת שכל השנים עבדה כשהממשלה קשרה לה את ה
    נחמה סלע הלוי 01/2022/17
    הגב לתגובה זו
    2 1
    יש לנו רווחה מהממת שכל השנים עבדה כשהממשלה קשרה לה את הצורה. ממשלת השינוי סומכים עליהם שתחזקו את החלשים כדי שישתקמו. זו הדרך להצמיח חברה טובה ובריאה.
    סגור
  • 4.
    כשהשוער האוואנטי הופך גם לבעל דעה
    הגיעו מים מעבר לראש 01/2022/17
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ומפגין את שינאתו לאשכנזים ובמיוחד לקיבוצניקים.
    סגור
  • 3.
    שמישהי יעלים את היצור הזו מהמרחב הציבורי.. זוועה (ל"ת)
    אור 01/2022/17
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 2.
    אמילי מועטי הפשפש שעלה למעלה-הימין מתרים אנשיו-עניינך? (ל"ת)
    איתן 01/2022/17
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 1.
    מי את סליחה
    אחד 01/2022/17
    הגב לתגובה זו
    3 4
    את תגידי לי ולמליונים תומכי ביבי לא לתרום מה זה דיקטטורה וחוץ מי זה תזכירי אמילייייי מי את בכלל
    סגור