תקשורת ומדיה

באר שבע משותקת מפחד? עיתונאי YNET תוקף את הממשלה

אחרי הפוסט של אלמוג בוקר, גם רן בוקר יוצא נגד הטיפול בתושבי הפזורה הבדואית: "תחושת הפחד להסתובב במקומות מסוייימים בבאר שבע ממש לא החלה היום, זה נח לטאטא את הפחד הזה כי מה לעשות, ב"ש הפכה לחצר האחורית של המדינה, אם המשטרה לא תאכוף ביד קשה, התושבים עלולים להגן על עצמם"
מערכת ice |  2
רן בוקר (צילום פייסבוק)
אחרי הפוסט הנוקב והאמוציונלי של כתב חדשות 13 אלמוג בוקר לגבי תחושת הביטחון האישי של התושבים בעיר באר שבע, בצל התנהלותם ברחובות של תושבי הפזורה הבדואית שלכאורה מטילים אימתם, עיתונאי נוסף יוצא בביקורת חריפה.
רן בוקר, כתב הבידור והתרבות של YNET, טוען בציוץ משלו כי: "תחושת הפחד להסתובב במקומות מסוייימים בבאר שבע ממש לא החלה היום. בתור ילדים ידענו שלהגיע לקומת האוכל בקניון הנגב זה היה מסוכן, לבנות זה היה פי כמה. שריקות, צעקות של חלק מתושבי הפזורה היו בלתי נסבלים. אחר כך אלו היה ״הרייסים״ עם המכוניות וגם העקיפות המסוכנות של חלקם בכניסה לעיר התהליך הזה איטי מאוד".
 
"זה נח לטאטא את הפחד הזה כי מה לעשות, לכל עיר יש כנראה את החצר האחורית שלה. הבעיה היא שההכלה הזאת של ההנהגה לאורך השנים הפכה את באר שבע וסביבתה לחצר האחורית של הנגב ואולי של המדינה. ככל שלא יטפלו בבעיה הזאת עכשיו - הרצח שאירע בסוף השבוע זה רק קצה הקרחון".
לסיום כתב: "ועוד הערה אחת: אם המשטרה לא תאכוף ביד קשה והמדינה לא תראה משילות - התושבים עלולים להגן על עצמם במו ידיהם. זה מבחן גדול מאוד גם לרוביק דנילוביץ׳ שזוכה לתמיכה רחבה בעיר, אבל אם לא יצליח לשים את הנושא (הלא סקסי הזה) בראש סדרי העדיפויות הציבוריים, אבדן השליטה יירשם בין היתר גם על שמו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יש לאלימות שם- איסלאם
    אורן 09/2021/28
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כל ניסיון אחר ללבן, למצוא מילים יפות הוא טיפשי. המוסלמים הם נגע רע והבדואים כמובן בתוכם. חסרי תרבות, אלימים, פושעים, יצורים אנטי חברתיים שיש להוקיע מהמין האנושי
    סגור
  • 1.
    בן גוריון
    יוסי 09/2021/27
    הגב לתגובה זו
    5 0
    למה בן גוריון לא גירש אותם ב48?
    סגור