תקשורת ומדיה

עבאס מתגעגע לנתניהו? "חשבתי שעדיף לרע"ם ממשלת ימין"

רק בשבוע שעבר נבחר עבאס לכתוב על ראש הממשלה בנט לרגל בחירתו ל-100 המשפיעים של מגזין טיים. כעת עבאס מתבטא נגד הממשלה, "לא עומדת בהתחייבויות"
מערכת ice | 
מנסור עבאס (צילום אבשלום ששוני פלאש 90)
לקראת אישור התקציב, רינה מצליח דיווחה באולפן שייש כי יו״ר רע״ם מנסור טוען, "הממשלה נמצאת בפרשת דרכים. החשש מביקורת הימין מונע מהממשלה לעמוד בהתחייבויות שלה". עוד אמר עבאס, "לא לחינם חשבתי שעדיף לרע"ם ללכת עם ממשלת ימין". כזכור, בשבועות האחרונים דווח כי מפלגת רע"מ נערכת לקראת פירוק הממשלה וקיום בחירות חדשות.
ח"כ יואב קיש התייחס לדברים בחשבון הטוויטר שלו וכתב, "להלן המשמעות: 1. מנסור סוחט כמה שיותר מבנט. 2. משתמש במושג "ממשלת ימין" כפי שעשה בהצלחה רבה במו"מ בשלב הקמת ממשלת השמאל של לפיד-בנט. 3. האמת היא שמעולם לא קיבל הצעה להצטרף לממשלת ימין! לא רלוונטי 4. אפשר להעריך את יכולות המשא ומתן של מנסור עבאס, מסובב את לפיד-בנט על האצבע בקלות".
תגובת הליכוד על דבריו של עבאס מיהרה להגיע גם היא "האיום המזויף של מנסור עבאס נועד להציג מצג שווא כאילו בנט ולפיד עומדים מול דרישותיו בשעה שהם כבר נכנעו להן במכירת החיסול לרע"מ כשהקימו את ממשלת השמאל. עבאס יודע היטב שמעולם לא קיבל הצעה להצטרף לממשלת ימין והאלטרנטיבה היחידה שעמדה בפניו זו ממשלת שמאל שנכנעה לכל דרישותיו".
רק בשבוע שעבר נבחר עבאס לכתוב על ראש הממשלה בנט לרגל בחירתו ל-100 המשפיעים של מגזין טיים. עבאס פירגן לבנט וכתב, "לאחר ארבע בחירות בשנתיים, היה צורך בפעולה נועזת לאחד מדינה שנקלעה מקיפאון פוליטי והעמידה נואשות. היה צריך לשנות משהו דרמטי, אך חשוב מכך, מישהו אמיץ היה צריך לבצע את השינוי הזה".
עבאס המשיך וכתב על הבחירה, "נפתלי בנט השליך את עצמו לסערת אש פוליטית על מנת ליצור קשרים בלתי נתפסים בעבר בין שמאל וימין ישראל, ערבים ויהודים, דתיים וחילוניים. הוא הקים את אחת הממשלות המגוונות ביותר בתולדות ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה