תקשורת ומדיה

צפו: נתן זהבי פורץ בבכי בשידור על מותו של רוני דניאל

נתן זהבי שמגיש את זהבי עצבני ברדיו 103 FM, דיווח למאזינים על מותו של רוני דניאל שבין היתר שידר ברדיו. זהבי לא הצליח לעצור את הדמעות ושידורי התוכנית נעצרו
מערכת ice | 
הידיעה שפורסמה היום בשעות הצהריים על מותו הפתאומי של הפרשן הצבאי רוני דניאל, לא פסחה על אף גוף שידור וקולגה. מלבד תפקידו בחדשות 12 שידר דניאל תוכנית ברדיו 103 FM. מי שהי המאחורי המיקרופון עם יציאת ההודעה היה נתן זהבי, שמשדר את תוכנית "זהבי עצבני" ברדיו. 
זהבי ספד לקולגה בשידור חי ולא הצליח לעצור את הדמעות. זהבי שדיווח על המקרה למאזינים ברדיו עצר את השידור ואמר, "התירו לפרסם כי חברינו רוני דניאל הלך לעולמו". זהבי ניסה להמשיך את דבריו ולדבר על הקולגה דניאל אך לא הצליח להמשיך את דבריו ואמר, "קשה לי", וביקש לשים שיר את השיר "שלום חבר" של אריק איינשטיין לזכרו של הפרשן הצבאי של חדשות 12. 

בכך נסתיימו שידורי התוכנית של זהבי ועד לתומה שודרו שירים עבריים נוגים לזכרו של הכתב הצבאי. דניאל הגיש את תוכניתו האחרונה ברדיו ביום חמישי האחרון. מותו הבוקר הפתיע את הקולגות בחדשות 12 וברדיו ובשניהם עברו לשידורים מיוחדים באווירת אבל על הקולגה שנפט במפתיע.
דניאל נמצא ללא רוח חיים בביתו שברמת גן וככל הנראה נפטר מדום לב. דניאל, יליד 1947, שימש במהלך הקריירה העיתונאית שלו ככתב ופרשן לענייני צבא וביטחון של חברת החדשות מאז הקמתה בשנת 1993, הוא בין הוותיקים ביותר בחברת החדשות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה