תקשורת ומדיה

מגל: "אהבתי אותו", שטייף: "בוקס בבטן" |בתקשורת נפרדים מרוני דניאל

אנשי התקשורת וחבריו של דניאל זכרו לברכה לאורך השנים נפרדים מהכתב הצבאי. כאן כיבדו בהודעה רשמית: "כאן משתתפים בצער המשפחה, הקולגות והחברים בחברת החדשות 12".
מערכת ice |  2
רוני דניאל (צילום nullבאדיבות 103FM)
חבריו של רוני דניאל זכרו לברכה מרחבי התקשורת הישראלית בהלם מלכתו בטרם עת בעקבות דום לב ונפרדים ממנו.
הדס שטייף צייצה כי עבורה מדובר בבוקס בבטן: "בוקס בבטן. ידע להיות חבר . מהדור שהולך ונעלם. מהדור שכדאי שהעיתונאים הצעירים יביטו אליו וילמדו מהי יושרה, מהו כבוד, מהי מחויבות, מה אומר להיות עיתונאי ובן אדם. מה זה גובה העיניים, מהי צניעות. רוני דניאל מהעיתונאים שהולכים ומתמעטים. כואבת".  העיתונאי אטילה שומפלבי ציין כי הוא: "עצוב נורא". ומגישת חדשות של כאן 11 מיכל רבינוביץ' נפרדה גם היא: "מצדיעה לך רוני, בפעם האחרונה. יהי זכרך ברוך".
 
מאיר לאיוש נפרד: "ולו בשביל לעמוד בצד שלנו במבצעים צבאיים, מול כל הזוהמה שמבקרת את מדינת ישראל ואת זכותה להגן על עצמה. רוני דניאל, תחסר לנו בעצבים שלך על מי שמטנף על צה"ל. יהי זכרך ברוך". נדב אלימלך מערוץ הכנסת צייץ: "עצוב. רוני דניאל ייחסר על המסך שלנו עם החן והכעס ובעיקר יכולת ההרגעה. יהי זכרו ברוך". שמעון ארן פרשן רדיו מכאן צייץ: "תנחומים למשפחה, יהי זכרו ברוך".
אלמוג בוקר: "נשבר הלב". ינון מגל: "אהבתי את רוני דניאל. ציוני. חבר. גבר.ברוך דיין אמת". 
 מתאגיד השידור נפרדו באופן רשמי ושחררו הודעה: "כאן, תאגיד השידור הישראלי, מרכין ראש באבל עם לכתו של העיתונאי הוותיק רוני דניאל. דניאל התחיל את דרכו העיתונאית ככתב בתחילת שנות ה-70  ב״קול ישראל״ ובהמשך כמנהל המערכת בתל אביב. כאן משתתפים בצער המשפחה, הקולגות והחברים בחברת החדשות 12".
 
גם ארגון העיתונאים נפרדו וצייצו: "ארגון העיתונאים מרכין ראש ומשתתף באבלם הכבד של משפחת דניאל ומערכת @N12News על פטירתו הפתאומית של העיתונאי והפרשן הוותיק רוני דניאל. הקריירה העיתונאית של דניאל נמשכה כ-50 שנה, במהלך 28 השנים האחרונות כיהן בפרשן הצבאי של חדשות 12. יהי זכרו ברוך"
  
גם בחברת חדשות 13 פרסמו הודעת פרידה רשמית: "חברת חדשות 13 אבלה, המומה וכואבת לשמע הבשורה המרה על מותו הפתאומי של עמיתנו הפרשן הצבאי של חדשות 12 רוני דניאל זכרו לברכה. רוני דניאל היה מטובי ווותיקי הפרשנים הצבאיים בישראל, פטריוט ישראלי ואוהב העם והארץ,  שבמשך עשרות שנים היה קול בולט בסיקור הצבאי במדינת ישראל במלחמות, במבצעים, ובאירועים הביטחוניים. רוני דניאל היה עיתונאי מצויין הגון וידען, חרוץ מאין כמוהו, שלא היסס לסכן את חייו בסיקור כל ארוע ביטחוני בישראל ומחוצה לה, מדרום ומצפון. לפני היותו עיתונאי, רוני היה אדם - אכפתי, אוהב ורגיש למשפחתו, לחבריו ולכל מי שהכיר אותו. אנו משתתפים בצערה של המשפחה האבלה ובצערם של חברינו בחדשות 12".
יואב לימור צייץ: "ללמוד ממנו אהבת הארץ. ללמוד ממנו אהבת הצבא. ללמוד ממנו אהבת החקלאות. ללמוד ממנו אהבת העיתונות. ללמוד ממנו אהבת הספורט. ללמוד ממנו אהבת הפועל. ללמוד ממנו להיות חבר. ללמוד ממנו להיות בן-אדם. רוני דניאל. אח אהוב. הלב נשבר". 
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רוני
    אבי 07/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עיתונאי מהזן הישן והטוב אהבתי לשמוע את דעתו המלומדת יהי זכרו ברוך
    סגור
  • 1.
    יהי זכרו ברוך. בהחלט יחסר לכולנו. (ל"ת)
    אמיר 07/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור