תקשורת ומדיה

אחרי התחקירים המטלטלים, הדוגמנית המובילה בישראל עוזבת את שי אביטל

אשת העסקים נטע אלחמיסטר שאתמול כי תשחרר הודעה מסודרת לאחר סיום התחקיר של חיים אתגר הודיעה: "המסע שלנו הסתיים. זה הזמן שלו להתחיל במסע אישי ללקיחת אחריות"
מערכת ice |  4
נטע אלחמיסטר (צילום יח"צ)
אחרי שאתמול שודר הפרק של חשיפה עם חיים אתגר והוסיף לתחקיר של הצינור, ואף נחשפו עוד עדויות של נשים מוכרות בישראל על הטרדות מצידו של סוכן הדוגמניות לכאורה, הודיעה בלילה אשת העסקים והדוגמנית המצליחה נטע אלחמיסטר כי היא מסיימת את ההתקשרות איתו באופן מיידי ועומדת מאחורי כל הקורבנות.
אלחמיסטר הודיעה אתמול במהלך היום כשדוגמניות ואושיית רשת נוספות הודיעו על עזיבתן את אביטל כשבתווך החלו להגיע תלונות רשמיות למשטרה עליו כי לאחר שידור התכנית של אתגר היא תתייחס כמו שצריך לדברים. מיד לאחר שידור הפרק  הוציאה הדוגמנית המובילה בישראל הודעה באינסטגרם ובה כתבה כי מדובר בשבר גדול.
"אין לי מילה לתאר את הכאב הצורב מול התמונות של נערות ונשים שנאלצו להתמודד עם מה שאף אישה לא צריכה לחוות. לעולם. פגיעה מינית/מילולית/פיזית, היא אירוע קשה וטראומטי. העדויות ביחס להתנהגותו של שי לא מאפשרות לי להמשיך כרגיל, או לשתוק.
אין לאף אחת מאיתנו זכות לשתוק. לא ידעתי דבר על המילים והמעשים, ולו ידעתי, לא הייתי עוברת בשתיקה".
"החיים האמיתיים הם הרבה יותר מעסקים, או קריירה, ויש את הרגע הזה שבו צריך לשים את כל הצד, גגם כשמדובר באדם שאני חייבת לו הרבה על המסירות, ההשקעה, וההצלחה – ולמתוח קו אדום. קו אדום עבה, קו אדום בוהק".
כל מה שאני רוצה כעת זה לחבק את אלו שנפגעו, לסייע לאלו שזקוקות לכך, ולעודד את כל מי שנפגעו בעבר לא לשתוק יותר – ביחס לאף אדם שפגע בהם. אני אעמוד מאחוריהן באופן מלא ומוחלט. מאמינה ותומכת. אני לא שוכחת לשי את המסע שעשינו ביחד, המסע המשותף שלנו הסתיים. זה הזמן שלו להתחיל במסע אישי ללקיחת אחריות".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תעשיית הדוגמנות דוחה ביותר
    שרה 08/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמשיכו ללכת ערומות ואז לבכות על הטרדות מיניות מה נראה לכם ? גבר זה קיר? אתם מראות מופקרות ופריצות ואם כל גבר יכול להסתכל בגוף שלכן אז אתן פורצות לו דרך שאפשר גם לגעת וגם לשחק בכן. עולם הדוגמנות זה בור בלי תחתית הוא כל כך רדוד ומגעיל. אין כבודלנשים בעליל.
    סגור
  • 2.
    הפחד משתק אותך
    אילן 07/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יתכן שאדם כזה סדרתי לא יפגע גם בך, את פשוט פוחדת לפתוח את הפה.
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד
    טוני 07/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין אם ידעה בשנים האלו על הטורפניות שלו לכאורה
    סגור
  • אין כבוד, היא צבועה ופוחדת על עאלק מותג חוטיני הים שלה. (ל"ת)
    סיגלית 07/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור