תקשורת ומדיה

האם להקת העיתונאים בדרך לאיחוד? אור הלר: "צריך לחזור להופיע"

סרטון שהופץ בו זוג נכנס לחופה עם השיר של להקת נאג' חמאדי, בה חברים בין היתר אור הלר, דרור גלוברמן ואראל סג"ל העלה ספקלוציות לגבי חזרה של הלהקה להופעות
מערכת ice | 
נאג חמאדי (צילום דף הפייסבוק לשל הקת נאג חמאדי)
האם להקת נאג' חמאדי בדרך לאיחוד? על פי גיטריסט הלהקה, כתב חדשות 13, אור הלר הדבר בהחלט אפשרי. לפני זמן קצר הופץ סרטון של זוג שנכנס לחופה עם אחד משירי הלהקה, "אל תלכי לישון", וחברי הלהקה תוייגו בו.
הלר, כתב לענייני צבא ביום יום, השיב לתיוג וצייץ את הסרטון "הזוג המתוק הזה התחתן עם הלהיט הגדול של הלהקה שלנו נאג׳ חמאדי ״אל תלכי לישון״ כשיר החופה שלו! עכשיו באמת צריך לאחד ולשקם מחדש את הלהקה ולחזור להופיע" תוך שהוא מתייג את חברי הלהקה
 
הלהקה שהוקמה בשנת 2005 במערכת עיתון "סופשבוע" של "מעריב" על ידי מספר עיתונאים מרחבי הקשת הפוליטית, נקראת על שם פעולת תגמול של פלס"ר צנחנים בעיר נגע חמאדי במצרים בסוף שנות ה-60. חברים בה העיתונאים דרור פויר (סולן), אראל סג"ל (בס), דרור גלוברמן (קלידים), אור הלר (גיטרה) וטל לזר (תופים). בעבר היו חברים בה גם עמרי אסנהיים, יותם ירקוני ודן ויצמן, כשאת רוב הטקסטים כותב הסולן פויר ועל רוב הלחנים אחראי סג"ל.
חברי הלהקה משתמשים במוזיקה לשם העברת מסרים פוליטיים וחברתיים. באוקטובר 2014 שחררה הלהקה את הסינגל הראשון שלה,"אל תלכי לישון", שכאמור מעורר עכשיו את הטריגר לחזרה אפשרית שלהם להופיע. ללהקה אלבום אחד משנת 2015, "להיטי הזהב ששינו את העולם (חלק א')", ששיריו זכו להשמעות רבות בתחנות הרדיו השונות בארץ. בשנת 2019 שחררה הלהקה את הסינגל האחרון שלה  "תוציאי את זה עלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה